HSBC, dünyanın en değerli bankacılık markası seçildi

Güncelleme Tarihi:

HSBC, dünyanın en değerli bankacılık markası seçildi
Oluşturulma Tarihi: Şubat 19, 2008 14:01

HSBC Bank, Banker Dergisi tarafından “En büyük 500 finans markası” sıralamasında dünyanın en değerli bankacılık markası olarak seçildiğini açıkladı.

HSBC'den yapılan yazılı açıklamada, bankanın, Banker Dergisinin “En büyük 500 finans markası” sıralamasında, en yüksek marka reytingi olan üç “A” reytingi ile dünyanın en değerli bankacılık markası olduğu bildirildi.

Açıklamada, her sektörden dünyanın en değerli markalarının belirlendiği Interbrand çalışmasının geçen yılki sıralamasında bir önceki yıla göre 5 sıra atlayarak 23. sıraya yerleşen HSBC'nin, çalışmada yer alan 40 şirket arasında en yüksek performans gösteren ikinci şirket de olduğu belirtildi.

HSBC Grup Pazarlama Başkanı Chris Clark konuya ilişkin değerlendirmesinde, 10 sene gibi bir süre içinde HSBC'nin çok güçlü bir varlık olduğunu vurgulayarak, şunları kaydetti:
“Markamızın gücünden destek alarak gelişmekte olan pazarlara odaklanacağız. Farklı sektörlerde faaliyet gösteren birçok müşterimiz, gün geçtikçe daha fazla uluslararası boyuta sahip hizmet ve çözümler arıyor. Bu konuda onlara en etkin şekilde hizmet verebilecek konumdayız ve güvenilir markamız sayesinde gelişen trendlere en kısa sürede adapte olabiliyoruz.”

Müşterilerinin uluslararası boyutlu çözüm ve hizmet beklentisini karşılama kapasitelerine en iyi örneğin, geçen yıl Eylül ayında piyasaya sunulan “HSBC Premier” olduğunu belirten Clark, HSBC Premier'in sürekli kendini geliştiren markalarını en iyi temsil eden çalışma olduğunu aktardı.

Clark, “Premier müşterilerimiz artık 37 değişik ülkede hesap açabilmektedir. Bizler de şube ağımız ve kendilerine müşteri memnuniyetine adamış olan müşteri ilişkileri müdürlerimiz sayesinde dünyanın neresinde olurlarsa olsunlar bu müşterilerimize yardımcı olabiliyoruz” dedi.

Banker Dergisi Yazı İşleri Müdürü Brian Caplen da bankaların her geçen gün markalarının değerinin ve bu değerin tüm faaliyetlerinde ve tüm coğrafyalarda ne kadar etkili olduğunun daha fazla bilincine vardıklarını vurguladı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!