Her cebe Nokia Şerbeti

Güncelleme Tarihi:

Her cebe Nokia Şerbeti
Oluşturulma Tarihi: Kasım 10, 2006 00:00

Nokia Türkiye Genel Müdürü Imfred De Jong ile, Nokia’nın mobil iletişime bakışını ve yeni sezonun iddialı modellerini konuştuk.

NOKIA, mobil iletişimde dünya çapında liderliğini sürdüren ve Türkiye’de de gayet iyi bilinen bir marka. Nokia Türkiye Genel Müdürü Imfred De Jong ile, Nokia’nın mobil iletişimdeki stratejileri ve yeni dönemde Türkiye’de tüketicilerle ilk kez buluşan yeni ürünleri hakkında konuştuk.

Jong, dünyada ve Türkiye’de mobil iletişim cihazları konusunda ilk sırada olan Nokia’nın, yine bu alanda en fazla araştırma-geliştirme yatırımı yapan firmalardan olduğunu söylüyor. Bu yatırımın son teknolojiyi ürünlerine yansıtma konusunda kendilerine büyük avantaj sağladığını belirten Jong, yaptıkları pazar araştırmalarıyla mobil iletişimi yönlendiren trendleri de yakından takip ettiklerini belirtiyor.

Jong, özellikle mobil cihazlar ve İnternet’in önemli bir kesişim noktası oluşturduğuna işaret ederek şunları söylüyor: "Son yıllarda İnternet ve mobil iletişim alanında inanılmaz hızlı bir gelişim yaşıyoruz. Her gün daha çok insan İnternet’e erişiyor ve İnternet üzerinden sağlanan içeriğin çeşitliliği sürekli olarak artıyor. Mobil cihazlarda da bu yönde büyük bir potansiyel olduğuna inanıyorum". Cep telefonlarının hızla çok fonksiyonlu cihazlara dönüştüğünün altını çizen Jong, "İnsanlar artık müzik, resim, video ve iletişim için farklı cihazları yanlarında taşımak istemiyorlar. Nokia bu ihtiyacın farkında ve bu bütünlüğü sağlamak için büyük yatırımlar yapıyor" diyor.

Yıldızlar Geçidi

Jong’a Nokia’nın son dönemde piyasaya sürdüğü ürünlerden hangilerini özellikle beğendiğini sorduğumuzda, tercihlerinin Nokia 8800 Sirocco Edition, Nokia N73 ve Nokia N93 olduğunu öğrendik. Nokia 8800 Sirocco Edition, tasarım ödüllü klasik Nokia 8800’den farklı olarak daha gelişmiş özelliklere ve parmağa oturmak için özel olarak tasarlanmış kaydırma noktası gibi yenilenmiş detaylara sahip. Nokia N73, büyük ekranı ve çift kamerasıyla görüntülü üçüncü kuşak iletişimine yoğunlaşan, güçlü görüntüleme özelliklerine sahip bir ürün olarak öne çıkıyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!