Güncelleme Tarihi:
Halkbank çağrı merkezine bağlanırken bazen beklemeniz gerekebilir. Müşteri temsilcileri, hattaki aramaların yoğunluğuna bağlı olarak size geri dönecek, şikâyet ve sorunlarınızla ilgileneceklerdir. Halkbank çağrı merkezine bağlanmak için aşağıdaki iletişim kanalı aracılığıyla iletişime geçebilir, sorularınıza cevap almak için destek veya yardım alabilirsiniz.
Halkbank Müşteri Hizmetleri
Türkiye'nin bankaları arasında yer bulan Halkbank; bilgi, öneri ve şikâyetler için müşteri hizmetleri sunuyor. Günün herhangi bir saatinde müşteri hizmetlerini arayabilir, servis hizmeti alabilirsiniz.
Halkbank müşteri hizmetlerini 7 gün 24 saat arayabilir, kayıpları bildirebilir veya bankacılık ürünleri hakkında bilgi alabilirsiniz. Bankacılık işlemlerinizi çağrı merkezini arayarak ta gerçekleştirebilirsiniz. Müşterilerin ortak sorunu birkaç dakika boyunca müşteri hizmetlerini arayarak bir işlemi tamamlayamaması ve zaman kaybetmesidir. Destek masasında dakikalarca beklemek bazen çok sıkıcı olabilir. Ancak müşteri temsilcilerine ulaşmanın basit bir yolu var. Çoğu insan bu durumdan habersiz ve dakikalarca operatörün ikamet ettiği yeri dinlemek için zaman harcıyor.
HalkBank Müşteri Hizmetleri Numarası
Halk Bankası’nın birçok kurumu bulunuyor. Bunlar; Halk Sigorta, Halk Yatırım, Halk Emeklilik, Yatırım Ortaklığı, Halk Emlak, Halk Portföyü, Halk Kiralama, Halk KOBİ, Halk Akademisi, Halk Faktoring ve Halk Evi'dir. Türkiye’nin 3 büyük kamu sermayeli devlet bankalarından biri olup halen kamu sektörü olarak hizmet sunuyor. Banka, sermayesini artırmaya, mevduat ve kredi hacmini artırmaya gayret göstermeye devam etmektedir. Halkbank’ın 1000 şubesi bulunmaktadır.
Halkbank’ın Mutlu Müşteri Merkezi adını verdiği telefon bankacılığa ulaşmak için telefon numaraları şöyledir:
İlk ve acil seçenek olarak Kayıp / Çalıntı Kart / Şüpheli işlemler için 0’ın tuşlanması gereken Halkbank Diyalog Sesli Yanıt Sistemi’nde, banka müşterileri ihtiyaç duydukları diğer hizmetleri sesli yanıt sistemine birkaç kelimyle söyleyerek hızlı işlem gerçekleştirebiliyor.
İsterseniz telefonla aramak yerine, aşağıdaki linkten Halkbank iletişim formunu doldurarak iletişime geçebilir ve İnternet üzerinden destek alabilirsiniz.
HalkBank Müşteri Hizmetleri Direkt Operatöre Bağlanma
Doğrudan Halkbank müşteri hizmetlerine bağlanmak için, önce 444 0 401 Halkbank müşteri hizmetlerini arayın. Ardından 0 düğmesine basarak müşteri desteğine hızlı bir şekilde bağlanabilirsiniz. Halkbank, müşterilerine hizmet verebilmek için bir çağrı merkezi bölümü kurmuştur. Halkbank müşteri desteği ile iletişime geçmek için günün 24 saati ve haftanın 7 günü tüm bankacılık işlemlerini gerçekleştirebileceğiniz bir telefonla destek hattı vardır.
Halkbank'ın müşteri hizmetlerine doğrudan bağlanmak basittir. Ancak ondan önce İnternet üzerinden ulaşabileceğiniz birkaç kısayolu bilmenizde fayda var. Şikâyet, öneri ve teşekkürleriniz için Halkbank müşteri desteğiyle iletişim kurmak isteyen ziyaretçilerimiz "Bize Ulaşın" bölümüne gidebilir, formu anında doldurabilir ve daha hızlı sonuç alabilir. Bilinmesi gereken bir diğer önemli nokta, farklı müşteriler için başka bir çağrı merkezinin bulunmasıdır. Onların müşteri servis numaraları da farklıdır.
HalkBank Müşteri Hizmetleri İletişim Ve Adres
Halkbank müşteri hizmetleri sabit ve 444 numaraya sahiptir. İki telefondan birini arayarak destek birimine başvurabilirsiniz. Bankacılık işlemleriniz ve servisleriniz hakkında bilgi almak için müşteri hizmetleri birimini arayabilir, sorun ve şikâyetlerinizi bankaya iletebilirsiniz.
Soru, istek ve önerilerinizi bankaya da iletebilirsiniz. Ayrıca şikâyetlerinizi iletişim formunu kullanarak yazılı olarak da iletebilirsiniz. Halkbank müşteri desteği, haftanın her günü 24 saat boyunca müşterilerine hizmet veren birkaç bankadan biridir. Günün herhangi bir saatinde arayabilirsiniz.
Halkbank genel merkezi
Barbaros Mahallesi, Şebboy Sokak No:4/1 34746 Ataşehir / İSTANBUL adresinde yer almaktadır.
0216 503 70 70 telefon numarası veya 0212 340 93 99 fax numaralarından ulaşabilirsiniz.
HalkBank Hakkında
Türkiye Halk Bankası Anonim Şirketi, 1933 yılında 2284 sayılı Kanun kapsamında kurulmuştur. Kuruluş amacı, küçük ve orta ölçekli tüccar ve sanayicilere kredi desteği sağlamaktır. Türkiye'nin devlete ait bankaları arasındadır ve yurt içinde birçok şubesi ve ATM'si bulunmaktadır.