Gülbirlik, Rosense ile hedefe koşuyor

Güncelleme Tarihi:

Gülbirlik, Rosense ile hedefe koşuyor
Oluşturulma Tarihi: Mart 13, 2008 12:27

Gül yağı üretimi yapan Gülbirlik'in, kozmetik alanındaki marka ve şirketi Rosense, geçen dört yılın ardından yıllık cirosunu 5,5 milyon YTL'ye ulaştırdı.

Gülbirlik Genel Müdürü Bolat Tamer, dört yıl önce doğan Rosense'in başarısını rakamlarla kanıtladığını belirtti.
Rosense'nin kurulduğu yılki satış cirosunun 250 bin YTL olduğunu dile getiren Tamer, Gülbirlik'in yıllık cirosunun ortalama 3,5 - 4 milyon YTL iken Rosense'nin dört yılda bu rakamlara ulaştığını söyledi.

Tamer, “Rosense'nin yıllık cirosu 2005 yılında 2 milyon 300 bin YTL, 2006 yılında 3 milyon 700 bin YTL, geçen yıl ise 5 milyon 300 bin YTL oldu. Gülbirlik'in cirosunu Rosense, 2006 yılında yakaladı” dedi.

Ekonomik sıkıntılara rağmen Rosense'nin durumunun iyi olduğunu belirten Bolat Tamer, bu yılki satış cirosunda hedeflerinin 6 milyon 500 bin YTL olduğunu kaydetti. Geçen yılki hedefi 5 milyon YTL olarak açıkladıklarını ve cironun 5 milyon 300 bin YTL olduğunu ifade eden Bolat Tamer, “Ancak ben 6 milyon YTL umut ediyordum. Ekonomik sıkıntılar bizlere de yansıyor. 2008 yılı hedefimiz ise 6,5 milyon YTL” diye konuştu.

“2010 YILI CİRO HEDEFİ 10 MİLYON YTL”

Tamer bu arada, 2010 yılı için ciro hedeflerinin 10 milyon YTL üzerinde olduğunu söyledi.

“İşte o zaman Rosense, gül üreticilerinin parasını karşılamış olacak” diyen Bolat Tamer, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Gülbirlik olarak yılda ortalama 500 kilo gül yağı satabiliyoruz ve bu da yıllık ortalama 4 milyon YTL'yi geçmiyor. Isparta gül üreticilerinin geleceğini Rosense kurtaracak. Gülbirlik'e umut bağlamak yanlış olur, çünkü Gülbirlik'te 500 kilodan fazla gül yağı satma şansın yok.

Rosense ile birlikte 8 ülkeye girdik. Almanya, Hollanda, Polonya, Suriye, İran, Kırgızistan, Japonya ve Güneykore'de bayiliklerimiz var. Türkiye'de de 40 ilde bayilik ve bin adet noktamız bulunuyor.”

Tamer, 36 dalda 120 çeşit ürün bulunduğunu belirtirken, “Dünyada ve Türkiye'de kozmetik alanında bu kadar çeşit yok. Rosense olarak biz tekiz” dedi.

Çeşit sayısını artırıp arttırmayacaklarına ilişkin açıklamalarda da bulunan Gülbirlik Genel Müdürü Bolat Tamer, “Önemli olan korumaktır. Şu anda ne azalmayı ne de çoğalmayı düşünmüyoruz. Amacımız elimizdeki ürünleri ve çeşitleri korumak. Dünyanın en zor dalında hizmet veriyoruz” diye konuştu.

4 yaşındaki Rosense'nin şu anda bir çok ünlü firma arasında ön sıralarda yer aldığını anlatan Tamer, başarılarının doğal ürün olmalarından kaynaklandığını sözlerine ekledi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!