Güncelleme Tarihi:
Google’ın, yerel kullanıcı ve reklam verenleri en iyi ürün ve hizmetlerle buluşturmak amacıyla başlattığı Avrupa yatırım programı çerçevesinde gerçekleştirilen atamanın ardından Google Türkiye Ülke Müdürü Erem Karabey, “Heyecanımızı, birlikte çalışmak istediğimiz yayıncılara, reklam verenlere ve ajanslara da aktararak Türkiye online pazarını hep beraber geliştirmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.
Erem Karabey’in ekiplerine katılmasına çok memnun olduklarını belirten Google Avrupa operasyonlarından sorumlu Başkan Yardımcısı Nikesh Arora, “Google, yerel stratejiler ile hareket eden global bir firma. Biz sunduğumuz ve gelecekte sunacağımız ürün ve hizmetler ile Türk toplumunun daha fazla bilgiye daha fazla yöntemle erişme imkanı sağlamayı ve küçük ya da büyük, tüm reklam verenlerin arama motoru reklam sistemlerinden en büyük faydayı elde etmelerini amaçlıyoruz.” dedi.
Avrupa organizasyonu güçlendiren Google, Türkiye ve Avrupa’da medya ve teknoloji sektörlerinde çalışanlar açısından ilk tercih olmayı hedefliyor.
Kısa kısa Google…
• Avrupa çapında 132 milyon kişi her ay Google sitelerinde 30 milyar sayfa görüntülüyor. (Kaynak: comScore/Media Metrix, Ekim 2005)
• Google, 100 farklı dilde 112 farklı uluslararası domain ile hizmet veriyor.
• Google’ın Avrupa yapılanmasında yaklaşık 800 kişi çalışıyor