“Google’lamanın” en eğlenceli yolu

Güncelleme Tarihi:

“Google’lamanın” en eğlenceli yolu
Oluşturulma Tarihi: Mart 20, 2006 00:00

Türkiye’de ilk kez Project House tarafından geliştirilen ve herhangi iki kavramı Google arama sonuçlarını kullanarak karşılaştırma olanağı sağlayan Google Arena’da son bir ay içerisinde 50 binin üzerinde arama yapıldı. Eylül ayı içerisinde kullanıma açılan www.googlearena.com sitesinde, en çok futbol ve markalar ringe çıkarıldı.

Haberin Devamı

Project House tarafından Türkiye’de ilk kez geliştirilen ve herhangi iki kavramı, Google’da ayrılan sayfa sayısına göre karşılaştırma olanağı sağlayan Google Arena’da sonbir ay içerisinde 50 bini aşkın arama gerçekleştirildi. Deneysel ve eğlencelik bir proje olarak başlayıp büyüyen www.googlearena.com sitesi, gazete manşetlerinde rastlanan her kavramı konu alan gerçek bir arena olma yolunda ilerliyor.

 

Geçtiğimiz Eylül ayında kullanıma açılan ve Azerbaycan’dan bile kullanıcısı bulunan Google Arena’da en çok karşılaştırılan kavramlar: Futbol takımları ve ticari markalar. Çıkan sonuçlara göre, sitede yapılan aramaların yüzde 40’ı futbol takımlarını karşılaştırmak için gerçekleştirildi. Bunun yarıya yakınını Fenerbahçe ve Galatasaray takımları oluştururken, tüm derbi maçları öncesinde, takımların Google Arena’da karşılaştırıldığı saptandı.

 

Haberin Devamı

Google Arena’da futbol takımlarından sonra en çok karşılaştırılan kategori yüzde 30’luk bir oranla ticari markalar oldu. Koç/ Sabancı, Google/ Yahoo ve BMW/ Mercedes kıyaslama yapılan markalar liginde başı çekiyor. Karşılaştırmaların yüzde 20’lik dilimi ise ünlülerin birbirleri ile kıyaslanmasından oluşuyor. En çok giriş yapılan ünlülerin başında Gülben Ergen ve Hülya Avşar geliyor.

 

Ticari markalardan ünlü kişilere, futbol takımlarından farklı ülkelere kadar aklınıza gelebilecek herhangi iki kavramı ringe çıkarmak için www.googlearena.com adresine ziyaret edebilirsiniz.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!