A.A
Oluşturulma Tarihi: Aralık 31, 2010 13:59
“Gelinim Olur Musun?” yarışması, son olarak dünya temsilcisi Global Agency tarafından Çin'e satıldı.
Global Agency'nin yazılı açıklamasına göre, Çin ilk kez TV sektöründe Türkiye'den bir ithalat yaptı. “Gelinim Olur musun?”u Mart ayında yayımlamaya hazırlanan kanal, yarışmacı seçmelerine başladı.
12 gelin adayı, 6 damat adayı ve 6 damat annesi olmak üzere 24 kişinin katıldığı ve 13 hafta süren program, şu ana dek 23 ülkeye satıldı.
Global Agency Üst Yöneticisi (CEO) İzzet Pinto, programın son yıllarda en çok ses getiren formatlardan biri olduğunun söylenebileceğini ifade ederek, şunları anlattı:
“Avrupa'dan Ortadoğu'ya hatta Kore'ye kadar yayınlandığı her ülkede inanılmaz bir başarı yakaladı. Bu yarışma ile dünyanın her ülkesinde aynı kaynana krizleri, aşk kıskançlıkları ve kazanma hırsı duygularının olduğunu görmüş olduk. Oğluna düşkün kaynana adayları yaptıkları baskılarla her ülkede olay yarattı. Ancak hiçbir kaynana Semra hanım kadar ülkeyi karıştıramadı. Türkiye'deki Semra kaynana fırtınası ise en büyük olaylar arasına girdi. Fransa'da bir damat adayının gayri meşru çocuğunun öğrenilmesi, Kore'de yarışmada büyük aşk yaşayan çiftin gelinin son anda vazgeçmesi ile evlilik olamaması gibi enteresan olaylar oldu. Örneğin Hindistan'da bir damat adayının nişanlı olduğu halde sadece ünlü olmak için yarışmaya girdiği öğrenildi. Lübnan'da ise Hristiyan gelin ve Müslüman damadın evliliği aylarca konuşuldu.
Çin'de ise kozmopolit yapı sayesinde yine büyük ses getireceğini düşünüyoruz. Dünyanın en çok izlenen yarışmaları arasına giren 'Gelinim Olur musun?' ile Çin'e girmek bizim için büyük mutluluk oldu. Çin'in ucuz işçilikle dünya ekonomisini sarstığı bu dönemde biz Çin'e ihracat yaparak bir ilki gerçekleştirdik. Ayrıca Çin'in şimdiye kadar televizyon tarihinde ithal ettiği sadece 5 formattan biri olduk.”
Pinto, temsilcisi oldukları diğer formatlar için de Çin ile yakın temasta olduklarını belirtti.