Oluşturulma Tarihi: Mart 22, 2006 00:00
Fiat’ın yenilenen yüzünü temsil eden Grande Punto, "Bella Solida Brilante" gecesinde, İstanbul’un iş, sanat ve eğlence dünyasının önde gelenleri ile buluştu.
Yılbaşından bu yana Avrupa’nın en çok satan modeli olan Punto, Türkiye’de de bir ay gibi çok kısa bir sürede segmentinde satış rekorları kırarak 2 bin adet siparişe ulaştı. Tofaş Üst Yöneticisi (CEO) Alfredo Altavilla, Grande Punto’nun Fiat markasının yeni kahramanı olacağından emin olduklarını söyledi. Henüz 1 ay gibi bir süre geçmiş olmasına rağmen aracın Türkiye pazarında büyük ilgi ve heyecan uyandırdığını dile getiren Altavilla, "Şu an itibariyle Grande Punto 2 bin sipariş alarak yüzde 5’lik bir pazar payına ulaşmayı başardı" dedi.
Grande Punto’nun sadece kısa vadede Fiat’ın satışlarını artırmakla kalmayıp, aynı zamanda Fiat markasının dönüşümünde hayati rol oynayarak daha genç, sportif kitlelere hitap edilmesini sağlayacağını belirten Altavilla, şöyle devam etti: "Bugün Grande Punto kullanıcılarının yaş ortalaması 35’in altında ve özellikle kadın alıcıların sayısı gittikçe artıyor. Şu ana kadar Grande Punto sahibi olan 2 bin Türk kullanıcının yüzde 60’ını daha önce Fiat marka otomobil kullanmamış olanlar oluşturuyor. Şunu ifade edebilirim ki Grande Punto, bizim ihtiyacımız olan genç ve taze kanı pompalamaya başladı. Grande Punto, Fiat markasının parlak geleceği için büyük bir adım."
Fiat Auto Marka Direktörü Luca De Meo da Grande Punto’nun Fiat için ayrı bir önem taşıdığını belirterek, "Avrupa’daki geri dönüşümüzün öncüsü bu modeldir. Grande Punto geçtiğimiz Eylül ayındaki lansmanından bu yana 160 binin üzerinde sipariş aldı ve bu yılın Ocak-Şubat ayları itibariyle Avrupa’nın en çok satan otomobili oldu" diye konuştu.