Oluşturulma Tarihi: Mayıs 02, 2008 00:00
PERAKENDECİLER Federasyonu ve Soysal Perakende Okulu’nun işbirliği ve Unilever’in katkısıyla düzenlenen ’İşimiz Bu’ adıyla 8 ilde düzenlenen seminerlere katıyan perakendeciler, geleceklerini Anadolu’da gördüklerini belirterek, birleşmeler yoluyla yeni ve güçlü markalar yaratmak gerektiği görüşünde birleşti. Seminerde konuşan Türkiye Perakendeciler Federasyonu Yönetim Kurulu Başkanı Şeref Songör, 40 milyar dolarlık organize perakendenin yüzde 35’ini yerel perakendecilerin oluşturduğunu, yüzde 65’ini ise 4 uluslararası firma ve BİM toplam 5 şirketin elinde olduğunu söyledi. Songör, yerel perakendecilerin gelecekten ümitli olmalarının tek koşulunun markalaşmak olduğunu söyledi. Unilever Türkiye Müşteri Geliştirmeden Sorumlu Başkan Yardımcısı Mehmet Altınok da konuşmasında "Güçlü olabilmek için değişimi perakendeciler ve üreticiler olarak birlikte yönetmeliyiz" dedi.