Derdiniz ve çözümleri

Güncelleme Tarihi:

Derdiniz ve çözümleri
Oluşturulma Tarihi: Aralık 18, 2000 00:00

Hazırlayan İlkay MANIŞ
Haberin Devamı

Orta yerde mazgal var

YILDIZ Mahallesi 221. Sokak'ın girişinde yağmur suyu gideri var. Fakat, mazgal öyle garip bir yerdeki şaşırmamak mümkün değil. Asfalt seviyesinden oldukça aşağıda bulunan mazgal sürücülere ecel teri döktürüyor. Yakın mesafeye gelmeden fark edilemeyen mazgal çukuru araçların sık sık arızalanmasına neden oluyor.

HİÇBİR ÇALIŞMA YAPILMADI

Bunun dışında sokağımızda çirkin görüntü oluşturuyor. Daha önce konuyla ilgili şikayetimizi belediye yetkililerine iletmiştik. Bu sorunun çözümüne yönelik hiçbir çalışma yapılmadı. Sokak sakinleri

Yetkili diyor ki

Muratpaşa Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü yetkilileri, ‘‘Vatandaşlarımızın şikayeti doğrultusunda gereken inceleme yapılacak. Söz konusu sokaktaki drenaj belediyemiz tarafından yapılmış ise sorun çözümlenecektir’’ dedi.

TEDAŞ'a teşekkürler

Köşemizde yayınlanan haber üzerine TEDAŞ yetkilileri gerekli çalışmayı yaptı. Güvenlik Mahallesi 271. Sokak Özlem Apartmanı önündeki beton direkler kaldırıldı. Uzun süredir kaldırılmayan direklerin, görsel kirlilik oluşturduğunu belirten semt sakinleri, ‘‘Yerde yatan direkler hem çirkin görünüyordu hem de apartman girişini kapatıyordu. Araç ve yaya trafiği de olumsuz etkileniyordu. Duyarlı yaklaşımından ötürü TEDAŞ'a teşekkür ediyoruz’’ diye konuştu.

Hizmetten yoksunuz

Antalya'nın göbeğinde yer alan Yüksekalan Mahallesi'nde oturuyoruz. Buna karşın köy yolunu andıran bir sokağımız var: 530. Sokak. ASAT yaklaşık bir yıl önce, bu sokakta kanalizasyon çalışması yaptı. Açılan dev çukurlar çakıl taşı ile örtüldü. Ne asfaltlama yapıldı ne de düzenleme. Turizm cenneti denilen Antalya'da yaşıyoruz, ama hizmetten yoksunuz. Semt sakinleri

Yetkili diyor ki

ASAT yetkilileri, ‘‘530. Sokak, bölgede yapılan istimlak çalışmasının ardından açılmıştır. Asfaltlamayı Muratpaşa Belediyesi'nin yapması gerekiyor’’ dedi.

Tüketici Şikayetleri

Peşinatı geri alamadım

GürtaŞ Mobilya Ltd.Şti.'den evim için mobilya beğendim. Siparişini verdiğim mobilyanın taksitlerini 24 ayda ödeyecektim. İlk peşinatın ödemesini yapmıştım. Daha sonra mobilyayı almaktan vazgeçtim. Mağazaya gidip siparişimden vazgeçtiğimi söyleyerek, ödediğim peşinatı istedim. Senedi geri aldım ancak ilk peşinat tutarı iade edilmedi. Tüketici olarak mağdur durumda kaldım. Serdar Çekiç

Yetkili diyor ki

Gürtaş Mobilya Ltd.Şti. yetkilisi Turan Alma, ‘‘Müşterimiz yemek odası takımı satın aldı. Diğer siparişlerini ise iptal etti. Peşinatı geri ödeyemiyoruz. Peşinatın yerine bir ürün alabilir’’ dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!