Güncelleme Tarihi:
Savaş alanı gibi
KONYAALTI Caddesi ile bağlantılı olan Deniz Mahallesi 123 Sokak'ta kanalizasyon çalışması yapılıyor. 100 metrelik sokak yaklaşık 20 gündür kazılıyor. Her nedense çalışma bir türlü bitmiyor. Sokak kenarındaki derin çukurlar, toprak yığınları ve çamur hayatımızın bir parçası haline geldi.
Sokağımız savaş alanından farksız. Bırakın arabaların girmesini yayalar bile bu sokakta zor yürüyor. Üstelik öyle çirkin bir manzara var ki... Yetkililerden kazıların en kısa sürede bitirilmesini istiyoruz. Sokak sakinleri
Yetkili diyor ki
ASAT Genel Müdür Yardımcısı Fethi Yalçın, ‘‘Vatandaşlarımızın şikayetiyle ilgili olarak gereken incelemeyi yapacağız. Çalışmaların hızlandırılmasını sağlayacağız’’ dedi.
Fotokopi cihazı yok
Devlet Hastanesi'nde geç saatlere değin hizmet veriliyor. Saat 14.00-23.00 arasında da poliklinikler çok yoğun. Hastaları ve hasta yakınlarının çok büyük bir sıkıntısı var. Örneğin Acil polikliniğinde fotokopi cihası bulunmuyor.
Fotokopi çektirmek isteyen vatandaşlar hastanenin karşısındaki marketlere gidiyor. Eğer marketler kapalıysa, uzun bir arayış başlıyor. Çok sayıda vatandaş fotokopi cihazı bulunan bir yer bulabilmek için savaş veriyor. Acil polikliniğine ‘‘acilen’’ fotokopi cihası konması gerekiyor.
Orhan Ufuk Türk
Yetkili diyor ki
Devlet Hastanesi Başhekimi Lütfi Çakıcı, ‘‘Konuyla ilgili şikayeti dikkate alacağız. Temin edebilirsek, acil polikliniğine fotokopi cihazı koyacağız’’ diye konuştu.
Tüketici Sorunları
Cep telefonum değiştirilmedi
Kumluca'da ikamet ediyorum. Yaklaşık altı ay önce buradaki Turkcell bayiinden 200 milyon liraya T28 model cep telefonu aldım. Bir müddet sonra telefonum çalışmadı. Cihazı ilgili bayie götürdüm. Garanti kapsamındaki telefonumun arızasının anlaşılması için yetkili servise gönderdiler.
Cep telefonumun sıvı teması neticesinde arızalandığı tarafıma bildirildi. Değiştirilmesi için talepte bulundum. Ancak, bana 462 DM ödemem gerektiği söylendi. Garanti kapsamındaki bir ürünün yenisiyle değiştirilmesi için neden bu ücret isteniyor? Arif Bayır
Yetkili diyor ki
Turkcell Müşteri Hizmetleri yetkilisi Engin İleri, ‘‘Sıvı teması garanti kapsamı dışındadır. Yetkili servisin teşhisine göre, kullanım hatasından kaynaklanan bir arıza söz konusu. Müşterimiz 0212 286 06 06 numaralı telefon aracılığıyla ve yeterli bilgiyle bize ulaşırsa kendisine yardımcı olacağız’’ dedi.
Buzdolabını kullanamadım
Geçtiğimiz nisan ayında Finike'deki Arçelik mağazasından iki kapılı bir buzdolabı aldım. Daha sonra kapak düşmesi şikayetiyle yetkili servise başvuruda bulundum. Buzdolabımın değiştirilmesinin uygun olacağını söylediler. Bunun üzerine, 4 Kasım 2000 tarihinde arızalı buzdolabımı, 150 milyon lira fark ücreti ödeyerek Orbital 5086 model buzdolabı ile değiştirdim. Ancak, aynı sorun yeni üründe de ortaya çıktı. Buzdolabını kullanamayacağımı, ürünü iade ederek paramın geri ödenmesini talep ettim. Yaklaşık 15 gündür bu talebime olumlu yanıt verilmedi. Fatma Gök
Yetkili diyor ki
Arçelik A.Ş. Antalya Bölge Mühendisi Tansel Baydar, ‘‘Müşterimizin sorunu ile yakından ilgilendik. Kendisine, 21 Kasım 2000 tarihinde 797 milyon 500 bin lira tutarında ücret iadesi yaparak buzdolabını geri alacağız’’ dedi.