Güncelleme Tarihi:
Orka Group Genel Koordinatörü Osman Arar, Orta Doğu, Körfez ülkeleri, Kuzey Afrika, Rusya, Doğu Avrupa, İran ve Türk cumhuriyetleri ile Batıdaki ülkelerin başkentlerinde mağazalar açarak bu bölgelerde en yaygın, en tanınan dünya markası olmayı hedeflediklerini bildirdi.
Geçtiğimiz Haziran ve Temmuz aylarında Kahire, Amman ve Kiev'de 250'şer metrekarelik mağazalar açtıklarını belirten Arar, 2008'de de Dubai, Kuveyt ve Katar'da 7-8 mağaza açmayı planladıklarını, şu anda 15 civarında mağazanın bulunduğu Körfez bölgesinde bu sayıyı 30'a çıkarmayı istediklerini söyledi. Batı pazarlarında mutlaka var olmak istediklerini dile getiren Arar, şöyle devam etti:
“Bu pazarlarda giriş markamızı Tween olarak belirledik. Orta çağda kaleleri fethetmek için koç başları kullanılırdı. Biz de Tween'i kapıyı açmak için koç başı olarak nitelendiriyoruz. Bu ülkeler için üs olarak Londra'yı seçtik. 2008 Ocak ya da Şubat ayında 400 metrekarelik Tween mağazasını açacağız. 2008'in sonbaharında bir mağazamız daha olacak. Orada yüzde 100 bize bağlı kendi şirketimizi kurduk, yapımızı tamamladık. Önümüzdeki 3-4 ay içinde çok önemli bir lokasyonda hem mağaza hem de bütün bu ülkeyi, adaları kavrayacak profesyonel satış ağını oluşturmak üzereyiz. Londra'da çok önemli mağazalarda Tween ürünlerini önümüzdeki kış mevsiminden itibaren de ayrıca corner şeklinde görebileceğiz. 2008 kış hedeflerimizde Tokyo da var. Paris, Benelüks, ABD ve diğer batı ülkelerinden talep olsa da bir adım sonra başlatacağız. 2009'da hedefimizde Amsterdam, Paris, 2010'da Moskova, 2011'de de Milano var.”