OluÅŸturulma Tarihi: Mart 02, 2004 00:00
Uluslararası Reklamcılık DerneÄŸi (IAA)'nin 7 yıldır düzenlediÄŸi Ãœniversitelerarası Reklam Yarışması'nın geçen yılki birincisinin kampanyası yayınlanmaya baÅŸlandı. ‘‘Çocuklarımızı Dömeyelim’’ konulu yarışmada birinci seçilen reklam kampanyası 1 ay boyunca çok sayıda gazete ve televizyon kanalının desteÄŸiyle kamuoyuyla buluÅŸacak.‘‘ÇocuÄŸunu Sevmeyen El Kaldırsın’’ baÅŸlıklı reklam, ailelerin dayağı tercih etmesi durumunda çocuklarda oluÅŸan olumsuz sonuçları anlatıyor. Bu reklam kampanyasını yaratan Ankara Ãœniversitesi Ä°letiÅŸim Fakültesi'nden Ajans ETC. adlı takım, hazırlanan reklamla, ÅŸiddet gören çocukların maddi ve manevi açıdan yıprandıklarını, bunu engellemenin tek yolunun ebeveynlerin elinde olduÄŸunu vurgluyor. Åžampiyon takımın reklam kampanyası, daha önceki yıllarda olduÄŸu gibi IAA tarafından prodüksiyonu gerçekleÅŸtirilerek yayına hazırlandı.‘‘IAA, 7 yıldır düzenlediÄŸi IAA Ãœniversitelerarası Reklam Yarışması ile iki önemli misyonu gerçekleÅŸtirmiÅŸ oluyor’’ diyen IAA Genel Sekreteri Ahmet Durul, bu arışmayla hem reklam sektörüne nitelikli eleman kazandıracak son derece deÄŸerli bir olanağı öğrencilere sunduklarını hem de birinci gelen sosyal içerikli kampanyayı kamuoyuyla paylaÅŸarak, toplumsal bir sorumluluÄŸu yerine getirdiklerini belirtti.IAA; 2004 yılında ise gençlere yine bir sosyal içerikli konu verdi. Bu yılki yarışmanın konusu ‘‘Genç Evlilikler ve Genç Anneliklerin Önlenmesi.’’ Bu konuyu destekleyen örgüt ise BM'nin Nüfus Kalkınma Fonu. 2004 yılı IAA Ãœniversitelerarası Reklam Yarışması'nda ÅŸu anda takımlar ön baÅŸvurularını yaptılar ve konuÅŸla ilgili kampanyalarını tamamlamak üzereler. Ön jüri ve final jürinin ardından, bu yılki yarışmanın ÅŸampiyonu 12 Mayıs'ta hazırlanacak özel show ve ödül töreninde belli olacak.Â
button