Güncelleme Tarihi:
Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürlüğü'nden alınan bilgiye göre, Dünya Olimpiyat Oyunları için geniş çaplı bir Türkiye tanıtım kampanyası hazırlandı.
Bu kampanya için 1 milyon 450 bin dolar kaynak ayıran Kültür ve Turizm Bakanlığı, olimpiyatlara gelecek olanların havaalanından başlayıp alışveriş merkezlerine kadar Türkiye reklamlarını izleyeceği bir kampanyaya imza attı.
Ülkeye gelenlerin havaalanından şehir merkezine gitmesini sağlayacak otobüslerde toplam bin 788 kez Türkiye tanıtım filmleri gösterilecek. Ayrıca, 6 bin takside şoför koltuklarının arkalarındaki panolarda Türkiye reklamları yer alacak.
Olimpiyatlar boyunca China Air Havayolları ve China Eastern Havayolları ile Çin'de seyahat eden yolcular, uçuş sırasında Türkiye tanıtım filmlerini izleyecek.
Pekin'in en işlek caddelerinden olan Wangfujing, Shenzen-Guangzhou Otoyolu, önemli pasajlar, benzin istasyonları, otobüs hatları ve trenler, olimpiyatlar boyunca Türkiye görselleri ile donatılacak.
PAMUKKALE'DEN ANTALYA'YA TÜRKİYE
Olimpiyat sırasında yürütülen tanıtım kampanyasında Pamukkale, İstanbul, Kapadokya, İzmir ve Antalya'nın görüntüleri kullanılacak.
Kampanyada Türkiye'nin alışveriş, kültür, golf, deniz-kum-güneş olanakları tanıtılacak.
Tanıtım kampanyasında ayrıca Pekin'de bulunan 131 adet 2-4 yıldızlı otelin lobi ve asansör içlerinde Ağustos ayı boyunca toplam 639 çerçeve görsel reklamı, Pekin'in en işlek alışveriş güzergahı olan Wangfujing Caddesi ile Chaoyangmenei Caddesi'nin kesiştiği kavşakta Haziran ve Eylül aylarında toplam 900 poster yer alacak.
Dünya genelinde olimpiyatları internet üzerinde takip edecek kişilere yönelik olarak da 8-24 Ağustos tarihleri arasında Çin genelinde yayın yapan “www.163.com” adresinde 8 gün boyunca spor, e-posta, ana sayfa ve eğlence bölümlerinde reklam verilecek.
Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen kampanya, Eylül ayı sonuna kadar devam edecek.