Güncelleme Tarihi:
CHP’nin 31 Mart 2019’da yapılacak yerel seçimler için “Martın sonu bahar” sloganını belirleyerek, logo olarak da bu sloganın altında çiçek açmış meyve kullanmayı tercih etmişti. Ancak CHP, sosyal medyada elini çabuk tutamadı. CHP, bu sloganı AK Partili Tekirdağ büyükşehir belediye başkan adayı Mestan Özcan’a kaptırdı. Sosyal medyada “martinsonubahar.com” domain’ini ve bu ismin bütün uzantılarını satın alan Özcan, açılış sayfasına kendi fotoğrafının yer aldığı seçim afişini koyarak altına “Martın Sonu ‘BİZCE DE’ Bahar” yazısına yer verdi.
BAKTIK Kİ ALINMAMIŞ...
Özcan, Hürriyet’e şunları anlattı: “Rakiplerimizi de takip etmemiz geriyor. Bir de baktım sloganları ‘Martın Sonu Bahar.’ Ancak sosyal medya çalışması yapılmamış ve web siteleri yok. Bunun üzerinde girişimde bulundum ve bütün uzantılarını aldık. Biraz da esprili olmasını istedim. Sanırım kimsenin haberi yok çünkü ben arayıp isterler diye bekliyordum; arayıp soran, isteyen de olmadı. Çok ilginç tüm Türkiye’de kampanya yapıyorlar ama bunun farkında değiller. Farabi’ye dayanan Erdemliler Hareketi’ne göre öğreten ve öğrenen olmamız gerekiyor. Mutlaka pratik zekâya sahip olmamız ve hatip olmamız gerekiyor. Bu nedenle biz de daha hızlı düşünüyoruz. İnşallah Tekirdağ da seçimi kazanmak istiyorum ve bahar Mestan Özcan’la gelmiş olacak. Rakiplerimize güzel bir mesaj vermiş olduk.”