Oluşturulma Tarihi: Şubat 15, 2003 14:32
Pazarlama İletişimi konusunda 10 yıldır sektörün nabzını tutan MediaCat son bir yıldır eğitime de el attı. Konusunda uzman eğitimcileri bir araya getiren şirket, katılımcılara 'işe yarayan bilgi'yi sunuyor.
MediaCat, 10 yıldır Pazarlama İletişimi konusunda sektörün nabzını tutan bir dergi. MediaCat kitapları ise yine aynı alanda yerli ve yabancı dilden çeviri kitapları yayınlıyor.
Grup geçtiğimiz yıl eğitim konusunda da çalışmalar yapmaya başladı. MediaCat Communication Institute, pazarlama alanı konusunda birçok ilginç eğitimi ve uzman eğitimciyi bir araya getiriyor.
Capital Medya Hizmetleri Genel Müdürü MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan, MediaCat eğitimleri konusunda bilgi verdi.
MediaCat Workshop Programı'nın amacı nedir?
- MediaCat olarak yılda dört kez 'Pazarlama İletişimi' odaklı eğitimler düzenliyoruz. Geçen yıl hayata geçirdiğimiz MediaCat Communication Institute bize göre bir uygulama laboratuvarı. Burada düzenlediğimiz eğitimlerle, uygulamanın içinden çıkan 'işe yarayan bilgi'yi bu bilgiye ulaşmak isteyen katılımcılarla buluşturuyoruz.
Kış Workshop Programınız hakkında bilgi verir misiniz?
- Kış programlarımız 10 Ocak'ta başladı, 29 Mart'a kadar sürecek. Programımız 14 workshop ve üç seminerden oluşuyor. Pazarlama planı, algılama yönetimi, pazarlama iletişimi stratejileri, medya planlama ve satınalma, reklamda stratejik planlama, kurumsal iletişim stratejileri, reklamda yaratıcılık, marka yönetimi, reklam yazarlığı, marka konumlandırma stratejileri, entegre pazarlama iletişimi, crm, etkili iletişim dili, ikna, sunum teknikleri, satışın yeni psikolojisi, duyguları yönetmek gibi konulardan oluşuyor.
Eğitimlerinize kimler katılıyor?
- Her dönem 600'den fazla kişi katılıyor. Genellikle işi bilen ama geliştirmek isteyen ara ve üst yöneticiler ile profesyonelleri sayabiliriz. Katılımcılar bilgilerini pekiştirmek isteyen, yeni stratejiler geliştirmek isteyen kişilerden oluşuyor.