BTK 120 bilişim uzman yardımcısı alacak! Başvuru şartları neler?

Güncelleme Tarihi:

BTK 120 bilişim uzman yardımcısı alacak Başvuru şartları neler
Oluşturulma Tarihi: Kasım 10, 2019 18:49

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunun (BTK) Resmi Gazete'de yayımlanan ilanına göre, BTK, yazılı ve sözlü olmak üzere iki aşamada yapılacak giriş sınavıyla 120 bilişim uzman yardımcısı istihdam edecek. Peki, BTK personel alımı başvuru şartları neler?

Haberin Devamı

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna (BTK) 120 bilişim uzman yardımcısı alınacak. Farklı branşlarda yapılacak alımlar için başvuru şartları ve tüm detayların belli olmasının ardından, bu kurumda çalışmak isteyen binlerce vatandaş araştırmalarına hız verdi. İşte, BTK personel alımı hakkında tüm ayrıntılar...

Bilişim uzman yardımcıları, başta Ankara'daki merkez teşkilat olmak üzere çeşitli illerde görev yapacak. Yazılı sınav Ankara'da, merkez teşkilatı için 21-22 Aralık'ta, taşra teşkilatı için 28 Aralık'ta yapılacak.

Yazılı sınava katılacak adaylar ve sonrasında sözlü sınava girecekler, kurumun resmi internet sitesinde ilan edilecek.

NASIL BAŞVURU YAPILIR?

Giriş sınavına katılmak isteyen adayların öncelikle kariyer.btk.gov.tr adresinde yer alan başvuru formunu doldurarak elektronik ortamda göndermeleri gerekmektedir. Adayların;

Haberin Devamı

a) Başvuru formunun bilgisayar çıktısının imzalı ve fotoğraflı sureti,

b) Yükseköğrenim diploması veya mezuniyet belgesinin aslı veya kurumca onaylı örneği (edevlet çıktısı kabul edilir, denkliği olanlar denklik belgesini de ibraz etmelidir.),

c) KPSS sonuç belgesi 3 / 5 ile başvurularını 20 - 29 Kasım 2019 tarihleri arasında mesai saatleri içinde Kurumun merkez teşkilatının bulunduğu Eskişehir Yolu 10. Km. No: 276 Çankaya/ANKARA adresine şahsen ya da posta ile yapmaları gerekir. Posta ile yapılan başvurularda, istenilen belgelerinKuruma en geç son başvuru tarihi mesai saati bitimine kadar ulaşması şarttır. Postadaki gecikmeler dikkate alınmaz.

BAŞVURU ŞARTLARI VE BRANŞ DAĞILIMI İÇİN TIKLAYIN

BAKMADAN GEÇME!