Bayer Türkiye’de 472 milyon Euro’ya ulaştı

Güncelleme Tarihi:

Bayer Türkiye’de 472 milyon Euro’ya ulaştı
Oluşturulma Tarihi: Mart 01, 2008 00:00

BAYER geçen yıl Türkiye’de bir önceki yıla oranla yüzde 17.5 oranında büyüdü. Bayer Türk’ten yapılan yazılı açıklamada, Bayer Grubu’nun geçen yıl Türkiye’de 472 milyon Euro’luk satış gerçekleştirdiği belirtildi. Grubun Türkiye’deki toplam satışlarının yüzde 60’ının Bayer HealthCare, yüzde 26’sının Bayer MaterialScience ve yüzde 14’ünün Bayer CropScience tarafından gerçekleştirildiği ve grubun Türkiye’de 2007 sonu itibariyla 1.475 kişi istihdam ettiği kaydedildi.

BAŞARILI ENTEGRASYON: Bayer Türk CEO’su Sebastian Guth, Türkiye’de 2007 yılını, bir çok önemli gelişmenin kaydedildiği, başarılı bir yıl olarak değerlendirdiklerini kaydetti. "Türkiye’de çalışanlarımızın geçen yıl elde edilen başarılardan dolayı gurur duymaları için çok iyi nedenleri var" ifadesini kullanın Guth, işletme sonucu açısından, satışların bir önceki yıla kıyasla belirgin bir iyileşme gösterdiğini bildirdi. Guth, 2007 yılının en çarpıcı gelişmesinin Schering Alman İlaç’ın başarıyla entegre edilmesi sayesinde, ilaç bölümünün güçlendirilmesi olduğuna dikkat çekerek, "Bugün sağlam bir temele dayanan Bayer HealthCare, 2007 yılında Türkiye’de reçeteli ve reçetesiz ilaç pazarında hacim olarak 2’inci en büyük ve değer cinsinden ise 8’inci en büyük oyuncu konumuna erişti" dedi.

FIRSATLAR ÜLKESİ: Türkiye’nin uzun vadeli büyüme açısından fırsatlar sunan önemli bir pazar olduğunu belirten Guth, şu görüşleri aktardı: "Başarılı ekonomik dönüşümü, vasıflı iş gücü, büyük ve dinamik iç pazarı ve uluslararası ihracatlardaki güçlü konumu sayesinde, Türkiye uzun vadeli büyüme açısından bir çok fırsat sunmakta. Üç alt grubumuz kendi pazarlarında öncü rolü üstlenmekte. İleride daha da güçlenecek yenilikçilik kapasitemiz ve Türkiye’de çalışanlarımızın tutkusu, bunu gerçekleştirmedeki en önemli etkenler."
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!