OluÅŸturulma Tarihi: Ekim 05, 2005 00:00
Teradata'nın düzenlediÄŸi "BÄ°LGÄ° EKONOMÄ°SÄ°: Büyüme Stratejileri" konulu konferans, 4 Ekim tarihinde Ä°stanbul'da gerçekleÅŸti. Dünyanın en büyük ÅŸirketlerine veri ambarı çözümleri sunan firma, baÅŸarılı olmak isteyen ÅŸirketlerin hedefe ulaşırken bilgiyi nasıl kullandıklarını anlattı. Konferansta geleceÄŸin bilgi teknolojilerinden örnekler de verildi.Bir teknoloji ve biliÅŸim devi olan NCR'ın bünyesinde hizmet veren Teradata'nın düzenlediÄŸi "BÄ°LGÄ° EKONOMÄ°SÄ° - Büyüme Stratejileri" konferansı, ekonomi ve iÅŸ dünyasından çeÅŸitli katılımcıları bir araya getirdi. The Marmara Pera Otel'de gerçekleÅŸen ve biliÅŸim ve ekonomi dünyasının önemli isimlerinin bir araya geldiÄŸi konferansta, Migros satıştan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Demir Aytaç bilginin kullanımı konusunu iÅŸlerken, Gartner firmasından Halil Aksu ise "Türkiye'deki pazar eÄŸilimleri" konusunda çeÅŸitli örneklerle kurumsal bir ÅŸirket olmanın yollarını anlattı. Moderatörlüğünü Prof.Dr.Deniz Gökçe'nin yaptığı "Bilgi Ekonomisi: Büyüme Stratejileri" konferansında perakende, finans, telekomünikasyon, havacılık baÅŸta olmak üzere çeÅŸitli sektörlerde veri ambarı ve analitik CRM kullanımının faydaları anlatıldı. Teradata Güney Avrupa BaÅŸkanı Massimo Pellegrino'nun, çalıştıkları dünya devi firmalara ait çeÅŸitli örnek uygulamaları sergilediÄŸi ve baÅŸarılı ÅŸirketlerin bilgi teknolojilerinden nasıl faydalandıklarını açıkladığı konferansta, ÅŸirketlerin saÄŸlıklı büyüyebilmesi için gereken stratejik yol haritasının önemi vurgulandı.Ä°ÅŸ, ekonomi ve biliÅŸim dünyasını bir araya getiren konferans, ÅŸirketlerin bel kemiÄŸini oluÅŸturan konuların belki de en önemlisini gündeme getirmesi ile oldukça ilgi çekti. Teradata yetkilileri konferansın periyodik olarak tekrarlanacağını, dünyadaki geliÅŸmeleri Türkiye'de de iÅŸ dünyası ile paylaÅŸmaktan memnuniyet duyduklarını belirttiler.Â
button