Oluşturulma Tarihi: Aralık 13, 2002 02:57
Aydın Doğan Vakfı'nın nitelikli medya çalışanı yetişmesine katkı sağlamak amacıyla iletişim fakülteleri arasında düzenlediği 14'üncü Genç İletişimciler Yarışması sonuçlandı.
Yazılı, Görsel, İşitsel basın, Reklam, Halkla İlişkiler ve İnternet Yayıncılığı dallarında düzenlenen yarışmaya 15 üniversitenin iletişim fakültelerinden 580 öğrenci oluşturdukları yapıtlarla katıldı. 14'üncü Genç İletişimciler Yarışması'nın Ödülleri ocak ayında Hürriyet Medya Towers Çetin Emeç Konferans Salonu'nda yapılacak törenle sahiplerine verilecek.
Yazılı DalEN İYİ HABER: Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencilerinden
Hakan Günaydın, Marmara Gazetesi'ndeki ‘‘
Durakta da Çifte Standart’’ haberi.
EN İYİ RÖPORTAJ: Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Basım-Yayımcılık Bölümü öğrencilerinden
Zerrin Papila, Genç Anadolu Gazetesi'nde yayınlanan ‘‘
Don Kişot Olmayı Ben Seçtim’’ çalışması.
EN İYİ ARAŞTIRMA-İNCELEME: Doğu Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo, TV ve
Sinema Bölümü öğrencilerinden
Burcu Mahmutoğlu, Gündem Gazetesi'nde yayınlanan ‘‘
Bir Kayık Dolusu Yürek’’ adlı çalışması.
EN İYİ FOTOĞRAF: Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü öğrencilerinden
Yusuf Sevinçli, Mihaber'de yayınlanan ‘‘
Aşkla Dönenler’’ adlı çalışması.
EN İYİ MAGAZİN HABERCİLİĞİ: Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü öğrencilerinden
Namık Özçelik, Yeditepe Postası'nda yayınlanan ‘‘
Ey Nazmiye Yar Etmem Seni Sarhoş Azmi'ye’’ adlı çalışması.
EN İYİ SAYFA DÜZENLEMESİ: İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Gazetecilik Bölümü öğrencilerinden
Bayram Yeraltı, İletim Gazetesi'ndeki çalışması ile.
GÖRSEL DalEN İYİ TELEVİZYON HABERİ: Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Basım-Yayımcılık Bölümü öğrencilerinden
Sibel Cebe, Bülent Soylu, Arzu Gökpınar, ‘‘
Alpagut Tanrıçası’’ adlı çalışmaları.
EN İYİ TELEVİZYON PROGRAMI: İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Televizyon Gazeteciliği, Medya ve İletişim Sistemleri Bölümü öğrencilerinden
Alper Özçakır, Kerem Soysalan, ‘‘
Son Ki Üç Dört’’ adlı çalışmaları.
EN İYİ BELGESEL PROGRAMI: İstanbul Bilgi Üniversitesi İletişim Fakültesi Televizyon Gazeteciliği Bölümü öğrencilerinden
Cem Mansuroğlu, ‘‘
Made in China’’ adlı çalışması.
İŞİTSEL DalEN İYİ HABER PROGRAMI: Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema Bölümü öğrencilerinden
Senem Kaplan, ‘‘
Gündem’’ isimli çalışması.
DİĞER RADYO PROGRAMI TÜRLERİ: Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema ile Gazetecilik Bölümü öğrencilerinden
Özcan Yıldırım ve
Zeki Üçüncü, ‘‘Memleket Nazım Hikmet’’ adlı çalışmaları.
REKLAM DalıEN İYİ REKLAM FİLMİ SENARYOSU: İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo-Televizyon ve Sinema Bölümü öğrencilerinden
Hakan Fıçıcı, ‘‘
Türkiye Formula 1'e Hazır’’‘ adlı çalışması.
EN İYİ BASIN REKLAMI: Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Bölümü öğrencilerinden
Kağan Yıldızalp, Öykü Karahan, İrde Levent, Gizem Koçak, ‘‘
Anatolya’’ adlı çalışmaları.
EN İYİ STRATEJİK PLANLAMA: Birincilik ödülüne, Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Bölümü öğrencilerinden
Cem Dik, Gözde Can, Burcu Özbek, Burcu Cörüt, ‘‘
Mccormick’’ adlı çalışmaları.
EN İYİ MEDYA STRATEJİSİ: Birincilik ödülüne, Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Bölümü öğrencilerinden
Kağan Yıldızalp, Öykü Karahan, İrde Levent, Gizem Koçak, ‘‘Anatolya’’ adlı çalışmaları.
EN İYİ REKLAM KAMPANYASI BÜYÜK ÖDÜLÜ: Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Bölümü öğrencilerinden
Kağan Yıldızalp, Öykü Karahan, İrde Levent, Gizem Koçak, yine ‘‘
Anatolya’’ adlı çalışmaları.
HALKLA İLİŞKİLEREN İYİ İLETİŞİM STRATEJİSİ: Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencilerinden
Can Gülten, Timuçin Tunç, Ecved Turhan Bulad, Uğur Gökşin Bilgehan, ‘‘Bilinçli Türkiye İçin Bilinçli Tüketim’’ adlı çalışmaları
STRATEJİYİ EN İYİ YANSITAN PROJE: Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencilerinden
Can Gülten, Timuçin Tunç, Ecved Turhan Bulad, Uğur Gökşin Bilgehan, ‘‘Bilinçli Türkiye İçin Bilinçli Tüketim’’ adlı çalışmaları,
EN İYİ PROJE UYGULAMASI: Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü öğrencilerinden
Ayşe Çiğdem Batur ve Abdullah Ertan, ‘‘
Depremde Yitirdiklerimiz Anısına İrem Batur Hatıra Ormanı: Yeniden Doğuş Projesi’’ adlı çalışmaları.
İNTERNET YAYINCILIĞIEN İYİ İNTERNET YAYINI: Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fakültesi Sinema-Televizyon, Eğitim İletişimi ve Planlaması Bölümü öğrencilerinden
Hüseyin Altunlu ve
İsmail Şahbaz, ‘‘www.anadoluiletisim.org adlı çalışmaları.
Bu arada En İyi Radyo Reklamı Metni, En İyi İnternet Reklamı Metni, En İyi Kişisel Site ve En İyi İnternet Haberi dallarında birinciliğe değer eser bulunamadı.