A.A
Oluşturulma Tarihi: Ekim 28, 2008 10:58
Demos Fuarcılık tarafından yerel seçimlere yönelik olarak 15-18 Ocak 2009 tarihleri arasında, Altınpark'ta açılacak “Yerel Seçim Fuarı”na seçim hazırlıkları, reklam ve promosyon alanında iş yapan firmalar yoğun ilgi gösteriyor.
Demos Fuarcılık Genel Müdürü Hüseyin Arslan, yaptığı açıklamada, dünyada ilk kez Ankara'da düzenlenecek seçim hazırlıkları, reklam ve promosyon fuarında, yerel seçimlere katılacak adayların ihtiyaç duyacağı hizmetleri veren şirketlerin bulunacağını söyledi.
Fuara katılmak isteyen firmaların birbirinden ilginç fikirler geliştirdiklerini ifade eden Arslan, “Şu an bizim aklımıza gelmeyen ama bu seçimlerde kullanılacak ürünleri satan, bu hizmetleri veren firmaların da fuara katılacaklarını düşünüyorum” dedi.
Yaşanan global ekonomik krizin organizasyona olumsuz etkisi olmadığını bildiren Arslan, tam tersi Yerel Seçim Fuarı'nın “bir fırsat pazarı” olarak değerlendirildiğini ifade ederek, şunları kaydetti:
“Bu bir fırsat pazarıdır. Global dünyada ciddi bir kriz var ama bunun yerel seçim hazırlıklarına etkisi yaklaşık yüzde 20 civarında olur. Çok daha büyük bir etki yapacağını düşünmüyorum. Şöyle enteresan bir durum var. Normalde bu fuarlara katılan firmalar zaten şu an işlerinde bir durgunluk yaşıyorlar, bu krizi aşmalarına yönelik olarak bu fuar ciddi bir fırsat. Şu an yılbaşı promosyonları bile satsam, burada çok daha önemli siparişler aldığımızı düşünüyorum. Açıkça seçim hazırlıkları adaylara yönelik bir çalışma olduğu için, onlar açısından da bu ekonomik koşulları yenmek için önemli bir fırsat.”
Fuara güzel konuşma kursları veren şirketlerden seçim aracı kiralama şirketleri ve baskılı tekstil ürünü hazırlayan firmalara kadar 200 civarında şirketin katılacağını bildiren Arslan, “Fuarı Ankara'da yapıyoruz. Firmaların ilgisi çok. Katılamayan firmalar da fuarın mutlaka İstanbul'da da yapılmasını istiyorlar. O noktada da çalışmalarımız var. Çünkü İstanbul kendi başına bir pazar” diye konuştu.
Arslan, şöyle devam etti:
“Güzel konuşma kursları adaylara bir imaj sağlama noktasında ilginç bir misyonu yerine getiriyor. Herkesin bence ihtiyacı var. Çünkü etkili ve güzel konuşma başka bir şey. Bu kursların adaylara önemli bir katkı sağlayacağını düşünüyorum. Diğer yönden seçim fuarına katılan firmaların büyük bir bölümü Ankara, İstanbul, İzmir'den geliyor. Fuardaki fiyatlar adaylar için oldukça uygun. Çünkü bu konu sürümle ilgili olduğu için ucuza geliyor. Tanıtım çalışması yaptırmak isteyen ve yaptığı çalışmayla fark meydana getirmek isteyen adayların mutlaka fuarı ziyaret etmesi gerekir.”
YOĞUN ZİYARETÇİ BEKLENTİSİ
Fuara 25 bin ziyaretçi beklediklerini ifade eden Arslan, Demos Fuarcılık olarak “Yerel Seçim 2009 Fuarı” için 500 bin basılı davetiyeyi ve 10 bin afişi siyasi parti genel merkezleriyle il ve ilçe başkanlıklarına gönderdiklerini bildirdi.
Arlan, fuarda, bir belediye başkanı yada muhtar adayının ihtiyacı olan her şeyi bir arada bulabileceğine dikkati çekti.
Fuar süresince güzel konuşma ve hitabet sanatı konusunda faaliyet gösteren kurslar ve akademik kuruluşlarla birlikte adayların hitap gücünü geliştirmeleri ve beden dilini kullanmalarına yönelik seminerler de düzenleneceğini sözlerine ekledi.