Oluşturulma Tarihi: Kasım 19, 2002 00:00
Kozmetikte bir dünya devi olan COTY tarafından üretilen ve Türkiye'deki ana dağıtımını Yöntem Dış Ticaret'in yaptığı adidas vücut bakım ürünleri, günümüz ihtiyaçları gözönüne alınarak geliÅŸtirildi ve tamamen yenilendi. Yeni adidas, ürünlerin tanıtımı amacıyla 19 Kasım 2002, Salı günü Tan Clup'ta bir basın toplantısı düzenlendi. Ãœnlü manken Ebru Åžallı'nın da katılarak ürün denemesi yaptırdığı toplantıda konuÅŸan Yöntem Dış Ticaret Genel Müdürü Musa Kazım Engin, adidas'ın kiÅŸisel bakım ürünlerinde en hızla büyüyen markalardan biri olduÄŸuna dikkat çekerek, pazardaki iddialarını sürdüreceklerini söyledi.  Bir spor tutkusu olarak tanımlanan adidas markası, 1949 yılında Adi Dassler tarafından kuruldu. KuruluÅŸundan bu yana spor felsefesi hiç deÄŸiÅŸmeyen adidas'ta mükemmellik arayışı hiç bitmedi. Rekabetin her alanında sporcularla çalışarak, onların vücut tepkilerini, fizyolojilerini çok iyi analiz ederek, performansı mükemmel malzemeler geliÅŸtirmeyi amaçlayan adidas, sportif yaÅŸamı tercih edenler için bir yaÅŸam tutkusu oldu.Bu anlayışı kozmetik sektörüne de taşıyan adidas, koÅŸu pistinin dışına çıkarak günlük hayatın her alanına giriyor. Yıllardır profesyonel sporcularla yaptığı çalışmalar sonucu insan vücudunu, kas, kemik yapısını, tepkilerini ve ihtiyaçlarını çok iyi bilen adidas, bu uzmanlığını, COTY'nin kiÅŸisel bakımdaki tartışılmaz uzmanlığı ile birleÅŸtirdi. Bu ortaklık sonucu, formülasyonları tamamıyla güçlendirilen ve geliÅŸtirilen, ambalaj tasarımları modernleÅŸtirilen ve yenilenen adidas kozmetik ürünleri satışa sunuluyor.Vücuda dost içerikler, tümü dermotolojik testlerden geçirilen ürünler, kalıcı koku özellikleri, standart marka kimliÄŸini vurgulayan çaÄŸdaÅŸ tasarımları ve ergonomik ambalajları ile güçlendirilen adidas ürün portföyü, her biri sporcu ruhtan esinlenen 10 farklı koku grubundan oluÅŸuyor. adidas'ın ürün grubunda eau de toilette, deodorant spray, deo roll-on, shower gel, body lotion bulunuyor. Erkek serisinde Dynamic pulse, team force, ice dive, classic blue, sport field ve sport fever gibi altı farklı ürün, kadın serisinde ise icy burst, active start, citrus energy ve fitness fresh yer alıyor. Son dört yılda deodorant ve duÅŸ jeli kategorilerinde pazar payını iki katına çıkaran adidas, eau de toilette ve after shave kategorilerinde Avrupa'da birinci, tüm erkek mass market kozmetik ürünlerinde ise ikinci sırada yer alıyor. adidas, kiÅŸisel bakım ürünleri arasında ise dünyada en hızlı büyüyen markalardan biri konumunda bulunuyor.Â
button