OluÅŸturulma Tarihi: Temmuz 12, 2002 00:00
Forbes dünyanın en lüks marklarını belirledi. Listenin başında Absolut votkası bulunurken onu Harley-Davidson ve Tiffany izliyor.FORBES lüks markalar arasındaki sıralamayı dağıtım, pazarlamadaki etkinlik, medyada yer alma oranı ve markanın satın almada oynadığı rolü göz önüne alarak yaptığını açıkladı.  Buna göre Absolut votkasi 29.6 puan, Harley-Davidson motosikletleri 29.5 puan, Tiffany ise 28.7 puan aldılar. Lüks markalar şöyle sıralandılar:   .hurtext{ font-family : Arial, Helvetica, sans-serif; font-size : 11px; color : #000000; font-weight : normal; }Marka/faaliyet alanıPuan1- Absolut (Votka)29.62- Harley-Davidson (motosiklet)29.53- Tiffany (kuyumcu)28.74- Ritz-Carlton (otelcilik)27.35- BMW (otomobil)27.16- Chanel (moda)26.87- Rolex (saat)26.18- Gucci (moda-saat)26.19- Mercedes (otomobil)25.910-Bacardi (içki)25.511-American Express (kredi kartı)25.412-Louis Vuitton (çanta-valiz)25.313-Johnnie Walker (viski)24.914-Prada (moda)24.615-Diesel (motor)24.016-Starbucks (kahve)23.7 17-Estee Lauder (makyaj) 23.218-Lancome (makyaj)21.419-Four Seasons (otelcilik)21.320-Bose (hoparlör ve müzik seti)21.3 21-Armani (moda)20.922-Moet & Chandon (ÅŸampanya)20.323-Shiseido (moda)19.624-Calvin Klein (giyim-aksesuar)19.525-Jaguar (otomobil)19.2Â
button