Güncelleme Tarihi:
Fast food devinin bu yılki hissedarlar toplantısında dışarıdan katılımcılar da yer aldı.
Toplantının konukları yarım saat boyunca şirketin CEO'suna sorular sordu. CEO'ya yöneltilen sorulardan biri de 9 yaşındaki bir kız çocuğundan geldi.
Hannah Robertson isimli cesur kız, "Ürünlerinizi yememiz için biz çocukları kandırmayı durdurun" dedi ve firmanın reklam stratejisinin çocukları sürekli hamburger yemeye teşvik etmek üzerine kurulu olduğunu söyledi.
Hannah'nın annesi de kızına katıldığını ve varolan reklamlar yüzünden ebeveynlerin çocuklarının fast food tüketimine engel olamadıklarını söyledi.
Katılımcılardan bir diğeri şirketin restoranlarının hastanelerin yakınlarından kaldırılmasını önerirken, başka bir konuk da şirketin sporculara sponsor olmasını eleştirdi.