739 bin gazetelik labirentte dev buluÅŸma

Güncelleme Tarihi:

739 bin gazetelik labirentte dev buluÅŸma
OluÅŸturulma Tarihi: Nisan 20, 2002 00:00

Medya, reklamveren ve reklam ajanslarının temsilcileri Hürriyet Gazetesi'nin farklı bir konsept içinde düzenlediÄŸi ‘‘Reklam 2002’’ davetinde biraraya geldi. Hürriyet'in GüneÅŸli'deki merkez binasının eski baskı holünde gerçekleÅŸen davete aralarında Türkiye'nin önde gelen reklamverenleri, reklam ajansları, medya ÅŸirketleri ve müşteri iliÅŸkileri direktörlerinin bulunduÄŸu binin üzerinde kiÅŸi katıldı.Davetlilerin Yaysat'ın dağıtım kapısından alındığı salona 739 bin gazeteden oluÅŸturulan labirent içinden girildi. Gazete balyalarından oluÅŸan labirentin içinde Hürriyet'in alt markaları olan Hürriyet Cumartesi, Hürriyet Pazar, Bilim, KeÅŸif ve Ä°K ilaveleri sergilenerek davetlilere tanıtıldı. Ayrıca labirentte Hürriyet'in ÅŸirket için internet baÄŸlantısı yaptığı ‘Hürriyet extranet’in iÅŸleyiÅŸi canlı baÄŸlantıyla davetlilere gösterildi. Labirentte bulunan gazete kiosk'unda ise davetlilere gazete ve dergi dağıtımı yapıldı.Davetliler labirenti geçtikten sonra Hürriyet'in eski baskı makinalarının bulunduÄŸu holde oluÅŸturulan farklı bir atmosferdeki davete katıldılar. ENBE ÅŸirketi tarafından organize edilen canlı müzik eÅŸliÄŸinde yemek yiyen davetlilere çıkışta ise kendi resimlerinin de yer aldığı özel baskı gazete takdim edildi. Davet salonunun çıkış bölümünde ise Hürriyet yazarlarının ‘Hürriyet Portreler’ ismiyle yayınlanan özel ilave için çektirdikleri fotoÄŸrafları yer aldı. Davette açılış konuÅŸmasını yapan Hürriyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni ErtuÄŸrul Özkök, ‘‘Bu davet unutmaya baÅŸladığımız gazete ortamında bizi gazete paketlerinden oluÅŸan bir labirente soktu’’ dedi.Bu labirentin Hürriyet Gazetesi'nin tirajlarını temsil ettiÄŸini kaydeden Özkök, ‘‘Labirentin uzun olması tirajı simgeliyor. Tiraj ne kadar yüksekse labirent de o kadar uzuyor. Labirentin yüksekliÄŸi ise Hürriyet Gazetesi'nin ulaÅŸtığı kitleyi temsil ediyor’’ dedi.Özkök şöyle konuÅŸtu: ‘‘Aslında anlatmak istediÄŸimiz ÅŸey bu metafordaki kadar karmaşık deÄŸil. ‘‘Biz ‘iyi satıyoruz' demek istiyorduk. Ama anlatmak isteÄŸimiz ÅŸey sadece bu da deÄŸildi. Biz bu gazeteyi, ‘Türkiye'nin bütün katmanlarına da iyi satıyoruz' da demek istiyorduk. Hürriyet'in ulaÅŸtığı toplumsal katmanlar ne kadar derin ise, labirent de o kadar uzun ve karmaşık.’’‘EN' OLMAYI BÄ°LÄ°YORUZHürriyet Gazetesi Reklam Grup BaÅŸkanı AyÅŸe Sözeri Cemal ise yaptığı kısa konuÅŸmada, ‘‘Hürriyet gazetesi olarak ‘en' olmanın ne demek olduÄŸunu biliyoruz. Bu yıl bizim içinde kolay bir yıl olmayacak ama hep beraber bunun üstesinden geleceÄŸiz’’ dedi. ‘‘İsteklerimizi, fikirlerimizi, aklımızı, olanaklarımızı ve birikimlerimizi hep birlikte çalışarak yükseltmeliyiz’’ diye konuÅŸan Cemal, ‘‘Biz bu davete sahip olduÄŸumuz 1 milyon 840 bin okuyucuyu da çağırmak istedik ama bu kadar insanın buraya sığamayacağı için bizde okurlarımızın okuduÄŸu gazeteleri onları temsilen dizdik’’ dedi.54 yıldır en etkin mecraGerek davetiyesi, gerekse düzenlendiÄŸi mekanla büyük ilgi çeken ‘‘Reklam 2002’’de BÄ°AK ve TGI'nın Hürriyet hakkında yaptığı araÅŸtırmaları kapsayan ve Hürriyet Reklam Grubu tarafından hazırlananbir film gösterimi de yapıldı.Filmde, Türkiye'de ÅŸirketlerin hedef kitlelerine etkin ÅŸekilde ulaÅŸmaları için en güçlü mecranın Hürriyet olduÄŸu vurgulandı. 1948 yılında Türkiye'de ‘tesirli reklam' telaffuz edildiÄŸinde akla Hürriyet'in geldiÄŸi belirtilirken 2002 yılına gelindiÄŸinde de yine Türkiye'nin en etkili reklam mecrasının Hürriyet olduÄŸu ifade edildi. Â
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!