Oluşturulma Tarihi: Aralık 21, 2002 16:22
E-Kolay ve Microsoft işbirliği, Vestel Bilişim, Nescafe, Capital dergisi ve CNN Türk´ün katkılarıyla hayata geçen ´Teknoloji Üssü´ projesi başarıyla gerçekleştirildi. Proje, üniversite gençliğini bilgi teknolojileri alanındaki son gelişmelerden haberdar etme ve internet kullanımını yaygınlaştırma amacıyla yapıldı. Proje kapsamında Türkiye´nin 17 ilinde 22 üniversite özel bir tırla ziyaret edildi.
4 Kasım´da İstanbul Teknik Üniversitesi Maslak Kampusu´nda başlayan proje, 17 Aralık´ta Marmara Üniversitesi Göztepe Kampusu´nda sona erdi. Projenin donanım sponsoru Vestel Bilişim´in bu projeye özel, ´Her öğrenciye bir bilgisayar´ sloganı ile hazırladığı özel konfigürasyonlu bilgisayarlar, üniversite öğrencileri tarafından ilgiyle karşılandı.
Projenin koordinatörlüğünü yapan Medya-net şirketinin genel müdürü Ebru Kohen, Türkiye´nin birçok ilinden gelen talep doğrultusunda bu projeyi gerçekleştirdiklerini ve amaçlarına ulaştıklarını söyledi.
Teknoloji Üssü´nün proje yöneticiliğini ise Medya-net Reklam ve Satış Yönetmeni Nazan Yücel yaptı.
Rakamlarla ´Teknoloji Üssü´
* Gidilen il sayısı 17
* Ziyaret edilen üniversite sayısı 22
* Kat edilen km. 6.100
* Ziyaretçi sayısı 102.000
* Talep edilen e-kolay paketi 6