OluÅŸturulma Tarihi: Nisan 18, 2005 00:00
Dijital medya, OEM ve bellek pazarındaki büyüme, bellek üreticilerinin 2004 yılını beklentilerinin üzerinde satış ile kapatmasını saÄŸladı. Kingston, 2004 yılı satış rakamını 2,45 Milyar Dolar olarak açıkladı.%38'lik bir artış ile gerçekleÅŸen bu rakam, ÅŸirketin 1987 yılında kurulduÄŸundan bu yana ulaÅŸtığı en üst seviye. 2 Milyar USD'lik satış tahminlerinin 0,45 Milyar Dolar ötesine geçmeyi mutluluk verici olarak deÄŸerlendiren Kingston kurucu ortağı John Tu, "Biz çalışanlarımızı her zaman, en iyisini yapmaları için yetkilendirdik ve destekledik. Bu da bellek tedarikçileri ve müşterileri ile yakın ve güçlü bir iÅŸbirliÄŸi olarak bize geri döndü. En üst kalitede ürün ve hizmet saÄŸlamaya olan inanç ve çabamızın bu ÅŸekilde ödüllendirilmesinden gurur duyuyorum." dedi.1995 yılında 1 Milyar Dolar'lık satış rakamını yakalayan Kingston, 2004'te 2 Milyar Dolar'lık bir satış rakamı yakaladı. Åžirket 2004 beklentilerini 0,45 Milyar Dolar aÅŸarak 2,45 Milyar Dolar'lık bir satış hacmine kavuÅŸtu. GeçtiÄŸimiz yıl, dijital medya ürünlerine ağırlık veren Kingston, bu alandaki gelirlerini %350 gibi bir oranla artırmayı baÅŸardı. Tüm PC'lere uyumlu standart ürünü Value Ram ile özel üretim PC OEM satışlarını da beklenenin üzerinde gerçekleÅŸtiren Kingston, yüksek performanslı oyun pazarına yönelik ürünü HyperX satışında da önemli bir artış grafiÄŸi yakaladı.Â
button