Teknik terimleri bir yana bırakarak, yaptığınız işi anlatır mısınız?
- Somera, sosyal medyada ölçme ve değerlendirme yapan bir şirket. Bu analizleri, Unite.ad şirketiyle paylaşıyor. Bu şirket de sekiz senelik marketing bilgisini bu verilerle birleştirip hem bireysel kullanıcılar hem de firmalar (reklam verenler) için en doğru yapıyı oluşturuyor. Bir reklama konu olabilecek şeyler en doğal şekilde insanlarla nasıl paylaşılır, onun üzerinde çalışıyoruz. Bunun dışında; mesela oyuncular açısından bakarsak, dizisinin bir gece önceki bölümünde bir sahnenin bile sosyal medyada kullanıcılarını ne kadar etkilediğinin verilerini paylaşabiliyoruz. Ya da sizin bir röportajınızdaki hangi cümlenin en çok konuşulduğunu, bu cümleyi konuşanların hangi şehirde, hangi yaş grubunda ve hangi ürünlerle iletişim içinde olduğunu ölçebiliyoruz.