"Yaklaşık 40-45 milyar dolar sadece yurt dışında yapılan düğünlere kaynak ayırıyorlar. Bu da dünyada bir sektör oluşturuyor. Düğün ya da turizm yapma kabiliyeti olan bütün ülkeler bu düğünleri almaya çalışıyor. Türkiye'nin ciddi potansiyeli var, fakat Türkiye Hindistan'da çok tanınmıyor. Biz şirket olarak son 4 yıldır tanıtım anlamında yoğun çaba harcıyoruz. Son dönemde devletimizin de önemli çabaları var. Şu anda Türkiye, Hindistan düğün turizminden çok küçük bir pay alıyor. Biz bunun yüzde 1 ya da yüzde 5'lik kısmını bile alsak, turizm ekonomisinde hissedilebilir bir kaynağa sahip oluruz. Şu anda Hindistan düğün pazarında en büyük payı Tayland alıyor. Bu ülkeyi İtalya, Dubai ve çeşitli Avrupa ülkeleri takip ediyor."