Güncelleme Tarihi:
Açıklama şöyle: "2013 yılının sonunda girdiğimiz Türkiye pazarında 3.5 yıl içerisinde Zomato’yu sıfırdan alıp, ayda 6 milyon kere kullanılan, App Store’da Türkiye’nin yeme-içme kategorisinde en popüler uygulaması haline getirdik. Sadece İstanbul’da 30,000; Türkiye genelinde ise 13 noktada 45,000 restoranın, menü, fiyat, adres, yorum ve puan bilgilerini kullanıcılarımıza her zaman mümkün olduğunca güncel bir şekilde sunduk.
Zomato, toplam cirosunun büyük kısmını oluşturan, Hindistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Avusturalya ve benzeri çekirdek pazarlarda sadece reklam değil, online sipariş, online rezervasyon, Zomato Gold (ayrıcalıklı kulüp üyeliği) ve diğer iş kollarında da faaliyet göstermekte. Bu pazarlardaki ciro potansiyeli ve rekabet koşullarında son aylarda gördüğümüz değişiklikler, önümüzdeki dönemde limitli kaynaklarımızın büyük bir kısmını bu pazarlar için optimize etme ihtiyacı doğururken, Türkiye pazarı üzerinde de baskı oluşturmaya başladı. Türkiye’de sektörün komplike yapısı, pazardaki risk faktörleri ve TL’nin dolar karşısındaki uzun vadeli değer kaybı da değerlendirildiğinde; maddi, operasyonel destek ve insan / liderlik kaynaklarının Türkiye’ye dedike edilmesi zorlaştığından dolayı, Türkiye pazarındaki operasyonumuzu dondurma kararı aldık"