Güncelleme Tarihi:
KISA süre önce Doğuş Perakende Grubu ortaklığıyla Türkiye’ye gelen Amerikan spor markası Under Armour, kısa sürede hedeflerine ulaşınca yeni yatırımlar için de düğmeye bastı. Marka ilk etapta 1 mağaza açarken, yıl sonu hedefini 9 mağazaya çıkardı. Antrenman, koşu, basketbol, golf ve daha birçok spora yönelik geniş ve inovatif ürün yelpazesiyle öne çıkan Under Armour’un Uluslararası Yeni Pazarlar Başkanı Carlos Maza, Türkiye’de lüks spor perakendeciliğinin yükselişe geçtiğini anlattı. Uluslararası pazarlara açılma stratejisi doğrultusunda Türkiye’deki ilk mağazalarını mart ayında Akasya AVM’de açtıklarını dile getiren Carlos Maza, “Açılışla birlikte gerek mağazada gerekse sosyal medya hesaplarımızda markamıza yönelik büyük bir ilgi oldu. Bundan da Under Armour’ın Türkiye’de uzun zamandır beklenen bir marka olduğunu anladık. İlk etapta sadece bir mağaza açma fikrimiz varken, hemen ardından İzmir Point Bornova ve İstinye Park AVM mağazalarımızı açtık. Bununla birlikte planlarımız da biraz değişti, gelişti. Doğuş Perakende Grubu’nun ortaklığında Türkiye’deki varlığımızı genişletmeyi planlıyoruz. Bizim için en az mağaza sayısı kadar önemli olan Türkiye’de olup, burada sporcuların gücüne güç katmak” dedi.
60’TAN FAZLA ÜLKEDE
Markanın bu yıl 20’inci yılını kutladığını anlatan Carlos Maza, şöyle konuştu: “Spor perakendesinin nereden nereye geldiğini anlamak için Under Armour’a bakmak yeterli. Bu yıl Under Armour’ın 20. yılını kutluyoruz ve buna rağmen hala ilk günkü coşkuyla ‘Daha yeni başladık!’ diyebiliyoruz. Avrupa pazarına 10 yıl önce girdik. Şu anda, markamızı daha çok ülke pazarına açmaya ve genişlemeye odaklanmış durumdayız. Bugün Under Armour, 60’tan fazla ülke pazarında satış yapıyor.”
170 milyon üyesi var
DİJİTAL sağlık alanında yapılanlar hakkında da bilgi veren Carlos Maza, “Under Armour Connected Fitness adında dijital uygulamamızla dünyadaki en büyük dijital sağlık ve fitness platformuyuz. 170 milyon üyeye sahip olan bu platform günden güne büyüyor, platformumuza her gün 100 bin yeni üye katılıyor. Bu platformda yalnızca 1 yıl içinde, sağlıklı beslenme üzerine 8 milyar, antrenman üzerineyse 2 milyar paylaşım yapıldı” şeklinde konuştu.
250 olimpiyat sporcusuna sponsor
2016 Rio Yaz Olimpiyat Oyunları’nda 32 ülkeden 250 aday sporcunun sponsoru olan firma, formalarda en son teknolojik özellikleri de bu sayede tüm dünyaya tanıtıyor. Farklı ülke olimpiyat formalarının ortak özelliği ise, tümünün Rio’nun ünlü Copacabana Plajı boyunca uzanan yaya yolunu kaplayan kaldırım taşlarının deseninden ilham alınarak tasarlanmış olmaları.