Güncelleme Tarihi:
Pazarlama ajansı ve araştırma firması FikriMühim’in Digital Age Dergisi için yaptığı araştırmanın sonuçlarına göre, hepsiburada.com e-ticaret kategorisinde en başarılı marka oldu. Digital Age Dergisi’nin 2016 Ocak sayısında yer alan “2015’in en başarılı teknoloji markaları” araştırmasına Türkiye’nin 72 ilinden, 2 bin 500 internet kullanıcısı dahil oldu. Araştırmaya yüzde 50’si kadın, yüzde 50’si erkek olmak üzere, 18 yaş ve üzerindeki kişiler katıldı. Tüketiciler 10 farklı kategoride, 2015 yılında en başarılı buldukları ve para harcadıkları teknoloji markalarını ortaya çıkardı.
TEKNOLOJİK YENİLİKLER
2015’te web sitesi tasarımını baştan aşağıya yenileyen hepsiburada.com, responsive tekniğiyle mobil, tablet ve masaüstü bilgisayarlarda senkronize çalışabilen, görüntülendiği ekrana uyum sağlayabilen, daha kullanıcı dostu bir arayüz ile müşterilerinin karşısına çıktı. Mobil ticarette de yeniliklere imza atan hepsiburada.com’un uygulaması 4 milyon kez indirilirken, App Store’da kullanıcılardan 5 yıldızla tam not alan tek e-ticaret uygulaması oldu. Tavsiye Motoru özelliğini kullanıcılara sunarak, online alışveriş deneyimini kolaylaştıran ve kişiselleştiren hepsiburada.com, perakende sektörünün kaçınılmaz dönüşümünü hızlandıracak olan Pazar Yeri platformunu da 2015’te devreye aldı.