Güncelleme Tarihi:
Dünyanın beş ayrı noktasında eşzamanlı olarak gerçekleştirilen organizasyon için seçilen üç Avrupa şehrinden birisi canlı karakteri sebebiyle İstanbul oldu. Mazda’nın lokomotif modelinin yeni neslinin tanıtımı için New York ve Melbourne’un yanı sıra Londra ve St. Petersburg’da da etkinlikler yapıldı. Tüm zamanların en çok satan Mazda modeli; “KODO – Hareketin Ruhu” tasarımı ve SKYACTIV teknolojileri ile donatılmış Yeni Mazda3 hatchback modelinin tanıtımı Sait Halim Paşa Yalısı’nda gerçekleştirildi. Diğer şehirlerle eşzamanlı planlanan İstanbul’daki organizasyonda Mazda Motor Avrupa yöneticileri de hazır bulundu.
3.5 MİLYON ADET SATILDI
Mazda Motor Avrupa Lojistik ve Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Başkan Yardımcısı Jorgen Olesen: “Yeni kompakt modelimiz, geçen 10 yılda, Mazda’nın global satışlarının üçte birini oluşturan 3.5 milyonluk satış adediyle şirket planlarımızın önemli bir parçasını oluşturuyor. Teknoloji ve stratejinin buluştuğu Yeni Mazda3’ü bir kilometre taşı olarak görüyoruz ve bu popüler modelimizin yeni neslini İstanbul’da tanıtmaktan ötürü ayrıca memnuniyet duyuyoruz”dedi. Yeni Mazda3’ün Türkiye’de 2014 yılı itibariyle satışa sunulması planlanıyor.