Yatırımlarla büyüyor

Güncelleme Tarihi:

Yatırımlarla büyüyor
Oluşturulma Tarihi: Ocak 20, 2011 14:05

Adana'nın Kozan ilçesinde, “Anavarza” markası altında üretim yapan Sezen Bal Şirketinin bu yıl laboratuvar olanaklarını genişletmek için 1 milyon 500 bin lira bütçe ayırdığı ve yüzde 60 büyümeyi hedeflediği bildirildi.

Şirketin Genel Koordinatörü Can Sezen, yazılı açıklamasında, geçen yılı yüzde 20 büyüme ile tamamladığını, bu yıl hedeflerini daha yüksek tuttuklarını belirtti.
Türkiye'de, bal sektörünün ürün çeşitliliği ve tüketim boyutuyla potansiyelin son derece altında kaldığını ifade eden Sezen, tüketiciyi bilinçlendirmeye yönelik çalışmalarının devam edeceğini ve krem balda olduğu gibi piyasaya farklı ürünler sunmayı amaçladıklarını kaydetti.

Kaliteyi yükseltmek ve çeşitlilik için kurdukları laboratuvarı daha da geliştireceklerini vurgulayan Sezen, şöyle devam etti:

“Bu yıl 1 milyon 500 bin liralık yatırım bütçesi ile laboratuvarımızı son teknolojik cihazlar ile yeniliyoruz. Mart-Nisan aylarında yeni laboratuvar binamız tamamlanmış olacak. Cihazlarımızın büyük bölümünü temin ettik. Bal analizinde dünyaca kabul edilebilir seviyeye gelmeyi planlıyoruz. Bu kapsamda, 2011'de büyüme hedefini yüzde 60 olarak belirledik.”
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!