Güncelleme Tarihi:
2012 yılında cirosunu yüzde 3 artırarak 3.2 milyar liraya yükselten BSH’ın üretim hacmi de 4.5 milyon sınırını geçti. 2012’de ihracat hacmini 2.4 milyon birime, ihracat cirosunu da yüzde 14 arttırarak 1 milyar 470 milyon TL’ye yükselttiğini anlatan BSH Türkiye CEO’su Norbert Klein, “2013 yılında da sürdürülebilir büyümemize devam edecek ve beyaz eşya pazarında standartları belirleyen marka olmaya devam edeceğiz. Bunu da sürdürülebilir büyüme stratejimiz ve yatırımlarımızla gerçekleştireceğiz” dedi.
2013’TEN UMUTLU
BSH Ev Aletleri’ne bağlı ülke sayısının 30’a çıkmasıyla Türkiye’nin bölgesel bir üs olarak önemini arttırdığını, bunun da BSH Grubu bünyesinde Türkiye’ye duyulan güveni kanıtlar nitelikte olduğuna dikkat çeken Norbert Klein, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Beyaz eşya pazarının
2013’te yüzde 4 civarında büyümesini bekliyoruz.
Küçük ev aletlerindeki büyüme beklentimiz ise yüzde 5. 2012 yılı toplamında yaklaşık 4.4 milyon adet üretim gerçekleştirerek, 2011’in üzerinde bir performans sergilemeyi başarmış olmanın verdiği motivasyonla 2013’ün çok daha iyi geçeceğine inanıyoruz.”