‘Yaşasın Hanımlar Kulübü’ kurdu, 16 milyon ev kadınını hedefledi

Güncelleme Tarihi:

‘Yaşasın Hanımlar Kulübü’ kurdu, 16 milyon ev kadınını hedefledi
Oluşturulma Tarihi: Şubat 23, 2011 00:00

YENİ tarifeleriyle farklı segmentlere hitap eden Turkcell, bu kez hedefine ev kadınlarını koydu. ‘Yaşasın Hanımlar Kulübü’nü kuran operatör, Türkiye’deki 16.5 milyon ev kadınını haftada 5 TL’ye her gün sabah 8’den, öğlen 12’ye kadar tüm Turkcellilerle konuşturacak.

Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Burak Sevilengül, Türkiye’de 16.5 milyon ev kadını bulunduğunu belirterek, “Duyurusunu yapmadan ilk haftada 300 bin üyemiz oldu. Hedefimiz milyonlara ulaşmak” dedi. Turkcell’in ev kadınları arasındaki pazar payının yüzde 59 olduğunu dile getiren Sevilengül, ev kadınlarının yüzde 83’ünün ön ödemeli hat kullandığını, yüzde 55’inin de dar ve orta gelir grubunda yer aldığını söyledi.Yaptıkları araştırmalarda ev kadınları için bütçenin çok önemli olduğunu tespit ettiklerini ifade eden Sevilengül, uygulamayla ilgili şu bilgileri verdi: “Kulübe üye olanlar haftada 5 TL’ye her gün sabah 8’den öğlen 12’ye kadar tüm Turkcellilerle toplam 300 dakika paketine sahip oluyor. Gelen aramalara ‘Yaşasın Hanımlar’ melodisini dinleten kulüp üyeleri, her çağrıda 20 kuruş kazanacak. ‘Tonla Kazan’ uygulamasıyla aile bütçelerine katkıda bulunabilecekler. Markalarla yüzde 60’a varan indirimler sağlanacak.”

Güzellik ve sağlık servisi de olacak

YAŞASIN Hanımlar Kulübü’nü ev kadınlarının ihtiyaç ve isteklerini dinleyerek oluşturduklarını belirten Burak Sevilengül, “Kulüp üyeleri, güzellikten sağlığa, pratik bilgilerden burçlara uzanan özel servislerden ve markalarda indirim fırsatlarından yararlanabilecek” dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!