Yaratıcı işlerin gücü sadece reklamcılar tarafından görülmemeli

Güncelleme Tarihi:

Yaratıcı işlerin gücü sadece reklamcılar tarafından görülmemeli
Oluşturulma Tarihi: Eylül 02, 2016 15:24

Polo Reklam Ajansı yetkilileri "Yaratıcı işlerin gücünü reklamcıların dışında hiç kimsenin görememesinin reklam sektörünü her zaman geriye götürdüğüne inanıyorum"

Haberin Devamı

Reklam yaratıcılığı yarışmaları hakkında, sektöre bir katkısı olup olmadığı, değeri, önemi, hizmet ettiği amaç vb. konularda genel bir değerlendirme yapar mısınız?

Bu tür yarışmalar Reklam sektörüne katkısı olduğuna inanıyorum, reklam dünyasına katkısı olduğu bu yarışmaya giren ajansların heyecanından anlayabiliyoruz. Özellikle genç reklamcıların büyük ilgisini çekiyor olması reklam dünyasının da gelecekte bu tür organizasyonunu şimdiden destek verildiğinin bir göstergesi olarak görüyorum. Reklamcıların kendilerini göstermek için çok iyi fırsat olduğunu görüyoruz ve bununla beraber böylesi organizasyonlara haftalar öncesinden hazırlıklar başladığı için çok da ciddiye alındığına inanıyorum

Yaratıcılığın, pazarlama iletişimi faaliyetlerinin iş başarısındaki rolü hakkında neler söyleyebilirsiniz?

Haberin Devamı

Yaratıcı işler yapmak özellikle reklam sektöründe vazgeçilmez bir unsurdur. Ama hangi işin kime göre neye göre daha yaratıcı olduğu konusunda çok eksik var. Reklam sektöründe hepimizin bildiği gibi bir çok yaratıcı işler müşteriden döner ve dönmesinin tek nedeni de yıllarca değişmez. “ net söylemler kullanalım “ fakat yaratıcı işlerin gücünü reklamcıların dışında hiç kimsenin görememesi reklam sektörünü her zaman geriye götürdüğüne inanıyorum. Çok kaliteli ve yaratıcı işler yapsanız bile önce ajans başkanını ikna etmeniz sonra da müşterileri ikna etmeniz gerekiyor.

Ödüllendirilen çalışma(ları)nızın, ödüle değer bulunma gerekçeleri sizce nedir?

İnsanların her zaman aklında olan tek şey var bunu kimse değiştiremeyecek olduğunu biliyorum. Özellikle bu tür organizasyonlar da ödüle değer bulunan bir çok çalışmanın büyük markaların gazete reklamlarına ayırdıkları bütçelerle orantılı olduğu düşünülüyor. Ve artık ajansa değil markaya ödül verildiğine dair herkesin hem fikir olduğu bir söylem var.

Kırmızı Ödülleri’ne bir kategori eklemeniz istense, bu ne olurdu?

Tamamen jüri üyelerinin reklamcıların dışında olduğu bir jüri üyesi ve ajansın müşterisi olsun olmasın her hangi bir markaya ismi koyup o markanın üstünden çalışma yapabilmesi. Yani kendi markanı kendin yarat sonra bunun iletişimini yap.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!