Yapı Kredi’ye ‘Google’ modeli

Güncelleme Tarihi:

Yapı Kredi’ye ‘Google’ modeli
Oluşturulma Tarihi: Kasım 21, 2013 01:24

YAPI Kredi, yenilediği web sitesi ile büyük ilgi görüyor.

Haberin Devamı

Google’ı örnek alan ve sade tasarımıyla dikkat çeken sitede, kullanıcılar salt arama yaparak istedikleri herhangi bir konu başlığına kolayca ulaşabiliyor. Google Search Appliance isimli teknolojiye dayanan site müşterilerin yaptığı aramaları öğreniyor ve kendini geliştirerek müşterilere daha bireysel arama sonuçları sunabiliyor. “Dolar” şeklinde arama yapan müşteriler o an ki dolar kurunu canlı olarak görebilirken, “Ben nasıl evleneceğim” gibi daha spesifik yapılan aramalarda sistem size “Krediye mi ihtiyacınız var, evmi almak istiyorsunuz” gibi sonuçları ekrana getiriyor. Yapı Kredi Alternatif Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı Yakup Doğan, “Müşterilerimiz artık aradıklarını birçok buton arasından tercih etmek yerine salt arama yaparak kolayca bulabiliyor” dedi. Sitede en çok Kredi, kredi kartı, altın ve döviz kelimelerinin aratıldığını belirten Doğan, site yenilenmeden önce günlük 1000 arama yapılırken bu sayının yeni tasarımla 100 bine çıktığına dikkat çekti. Müşterilerin bankacılık işlemleriyle ilgisiz konu başlıklarıyla da arama yaptığına değinen Doğan, “aşık oldum” şeklinde arama yapan kullanıcılara sitenin “Seviyorsanız gidip konuşun” veya “çoraplarım nerede” arama kriterine “veritabanımızda değil” gibi sonuçlar verdiğini kaydetti.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!