Oluşturulma Tarihi: Eylül 21, 2007 21:37
TÜRKİYE’deki elektronik eşya pazarındaki 10 milyar doların üzerindeki pazar potansiyeli uluslararası elektronik market zincirlerinin iştahını kabartıyor. Alman Media Markt, Best Buy ve İngiliz Dixons’dan sonra, dünyaca tanınan elektronik mağaza zincirleri, Hollandalı Euronics, Fransız Francs ve Amerikalı Office Depot da Türkiye’ye girmek için hazırlık yapıyor. Media Markt ve Dixons kendi mağazalarını kurarken, diğer firmaların yerli elektronik mağazalarla ortaklık için görüşmeler yaptığı belirtiliyor. 15 milyonluk genç nüfus, yüzde 35 oranında büyüyen pazar, tüketici kredilerinin artması ve ekonomik istikrar bu zincirlerin Türkiye’ye ilgi göstermesinde etkili oluyor. Kriz olur diye daha önce Türkiye’ye gelemeyen elektronik mağaza zincirlerinin ilk etapta İstanbul, Ankara ve İzmir olmak üzere üç büyük ilde mağaza açması bekleniyor.