Wal-Mart, Japonya’da hüsrana uğradı

Güncelleme Tarihi:

Wal-Mart, Japonya’da hüsrana uğradı
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 23, 2006 00:00

Dünya perakende devi Wal-Mart, Japonya’daki perakende markası Seiyu’nun 2006’nın ilk yarısında yaptığı zararla hüsrana uğradı.

Satışlarda hayal kırıklığı yaşayan ve yapılanma maliyetleri sebebiyle altı aylık zararı 465 milyon doları bulan Seiyu’nun bir yıl öncesinde zararı 86 milyon dolar civarındaydı. 2005’in tamamında 155 milyon dolar zarar eden Seiyu’nun zararı 2006’nın ilk 6 ayında söz konusu zararın 3 katına çıktı. Seiyu’nun gelirleri de yüzde 2,9 oranında gerileyerek, 4 milyar dolar oldu. Bilançosunda mağaza değerlerini değiştirerek 413 milyon dolar eksilten şirketin, bu girişimden de büyük bir darbe aldığı bildiriliyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!