Güncelleme Tarihi:
Kampanyanın tanıtıldığı ve reklamlarda rol olan “Selim” karakterini canlandıran Oyuncu Şafak Sezer'in de katıldığı toplantıda konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, kampanyaya, altyapıya duydukları güven ve 16,1 milyon memnun müşteriden aldıkları cesaretle başladıklarını kaydetti.
Kampanyanın Türk mobil iletişim sektörü için bir dönem noktası olduğunu vurgulayan Timuray, Vodafone Türkiye'nin, şebeke altyapısına yaptığı yatırımlar sayesinde kapsama altyapısını son 3 yılda 3 katına çıkarmış bir şirket olarak, kapsama kalitesine güvendiğini anlattı.
Müşteri deneyimini faaliyetlerinin odağına aldıklarını, bu konuda kendilerini deneyen yeni müşterilerine memnun kalmadıkları takdirde paralarını iade edecek kadar iddialı olduklarını dile getiren Timuray, Türkiye'de müşterileri tarafından en çok tavsiye edilen mobil iletişim şirketinin Vodafone olmasının, abonelerin de kapsama kalitesinden ne kadar memnun olduklarını ortaya koyduğunu bildirdi.
Sürdürdükleri yatırımlarla optimize ettikleri fiyat/performans dengesini tüm kullanıcıların denemesine fırsat vermek istediklerini kaydeden Timuray, 18 ayda 2 milyar liralık yatırım gerçekleştirdiklerini kaydetti.Timuray, sorular üzerine deneme yapan abonenin memnun kalmadığı takdirde eski operatörüne geri dönebileceğini söyledi.
150 TL'YE KADAR FATURA BEDELİ İADE EDİLECEK
Kampanyanın ne zamana kadar süreceği ve iadede bir limit olup olmadığının sorulması üzerine Timuray, 9 Kasıma kadar geçerli olacak kampanya kapsamında 150 TL limit belirlediklerini, kampanyayla kalıcı olarak Vodafone'ye geçmeyi düşünen kitleyi hedeflediklerini söyledi.
Vodafone Türkiye Servis Güvencesi ve Network Operasyonları Bölüm Başkanı Wolfgang Wemhoff ise Vodafone'un Türkiye'de altyapısı ve hizmet kalitesiyle ilgili olarak, Vodafone'un şebeke optimizasyonu ve yönetiminde önde gelen operatör olduğunu, şebekelerini izlemek ve müşteri deneyimini ölçmek için son derece ileri teknolojili araç ve yöntemler kullandıklarını belirtti.
Dünya çapındaki ileri teknoloji araçlarla müşterilerinin her bir deneyiminin kalitesini kontrol edebildiklerini, 20 farklı servis için günde 100 bin otomatik test yapan 40 saha takımları bulunduğunu belirten Wemhoff, bu sayede servis kalitesinde haftada 500'ü aşkın iyileştirme aksiyonu alabildiklerini, yapılanmalarını müşteri profil ve beklentilerine göre oluşturarak, hizmet kalitesini en yüksek seviyede tuttuklarını anlattı.
Wemhoff, “Bu bakımdan Vodafonu'u deneyen yeni abonelerimizin pişman olmayacaklarını rahatlıkla söyleyebiliriz” dedi. Kullandıkları sistemlerle ilgili de bilgi veren Wemhoff, hizmet kalitesi kapsamında cep telefonu operatörleri tarafından müşteri deneyimi yönetimi çözümleri arasında dünyada önde gelen bir sistem kullandıklarını anlatan Wemhoff, “Türkiye'de sadece bizim kullandığımız Touchpoint, bu anlamda bir ilktir. Touchpoint müşterilerimizin deneyim kalitesinin her zaman ve neredeyse gerçek zamanlı olarak izlenebilmesine olanak tanıyor, müşterilerimizin karşılaştığı sorunların köküne inilerek çözülmesini sağlıyor” diye konuştu.
TÜRKİYE'DEKİ BAZ İSTASYONLARI AVRUPA'DAKİLERDEN DAHA AZ DALGA YAYIYOR"
Türkiye'de baz istasyonlarının yaydığı elektromanyetik dalgaların insana olan etkileri ile ilgili gerekli dnetim ve ölçümlerin yapıldığını ifade eden Timuray, "Türkiye'deki elektromanyetik frekans ölçümlerine bakıldığında Avrupa'nın üçte biri seviyelerinde. Hatta evlerdeki bazı cihazların yaydığı manyetik dalga seviyeleri baz istasyonlarınkinden daha fazla" dedi. Vatandaşların hem her yerde telefonlarının çekmesini istediğini hem de baz istasyonları istemediklerini ifade eden Timuray, "Herkes telefonum her yerde çeksin istiyor, ama özellikle şehir merkezlerinde yoğunluğu kaldıracak sayıda baz istasyonu kuracak yer bulmakta zorlanıyoruz. Hatta baz istasyonu kayıpları bile yaşıyoruz. Baz istasyonları konusunda vatandaşların doğru bir şekilde bilgilendirilmesi gerekiyor" şeklinde konuştu.