Vodafone'da arıza giderildi

Güncelleme Tarihi:

Vodafoneda arıza giderildi
Oluşturulma Tarihi: Eylül 10, 2009 10:48

Vodafone'un sel nedeniyle kullanılamaz hale gelen santrali yeniden hizmete girdi.

Haberin Devamı

Vodafone Türkiye'nin İkitelli Basın Ekpres yolu üzerinde bulunan veri santrali, dün yoğun yağıştan olumsuz etkilenmiş ve 3.8 milyon abone telefonunu kullanamaz hale gelmişti.

Vodafone Türkiye'den yapılan açıklamada, "Sel felaketi sebebiyle devre dışı kalan İkitelli Santrali’mizden etkilenen tüm abonelerimize bugün öğle saatlerinden itibaren tekrar hizmet vermeye başladık." ifadesi kullanıldı.

Açıklamada şöyle denildi:
 
"Yaşanan bu felakette, Vodafone Türkiye de mağdur olmuş, 80 çalışanımızın görev aldığı, İkitelli Basın Ekspres Yolu üzerinde bulunan veri santralimiz tamamen kullanılamaz hale gelmiştir. IT ve Telekomünikasyon sistemlerimizde geri döndürülemez tahribatlara sebep olan afet sonrasında, bu santralden hizmet verdiğimiz ve abonelerimizin yüzde 20’sini oluşturan İstanbul Kuzey Batı ve Trakya Bölgesi’ndeki toplam 3.8 milyon abonemizin iletişimleri etkilenmiştir.

Haberin Devamı

Bu vahim ve yıkıcı felaket sonrasında uygulanan “Vodafone iş sürekliliği programı” çerçevesinde, konularında uzman, yetkin ekiplerimiz ve iş ortaklarımızla, büyük bir özveri ve emekle çok başarılı bir çalışma sergileyerek, tüm şebekemizi çalışır hale getirmiş bulunmaktayız. Bu sabah saat 08:00 itibariyle 3 milyon ve bugün saat 13:00 itibariyle de diğer 800 bin abonemizin konuşma problemleri çözülmüştür"

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!