Güncelleme Tarihi:
Vodafone Türkiye, üyelerine bir dizi ayrıcalıklar ve indirimler sunmayı hedefleyen Red Programı kapsamında, iki abonesini tüm masraflarını üstlenerek Beşiktaş-Porto karşılaşmasına götürdü. Red üyeleri için bu konuda sürekli yeni sürprizler de yapacaklarını belirten Vodafone Türkiye Pazarlama Bölüm Başkanı Fatih Uysal, "Tüm abonelerimize sunduğumuz ayrıcalıklar ve avantajlı konuşma paketleri yanı sıra Red Programı'na katılan abonelerimizin de hayatını kolaylaştıracak kapsamlı avantajlar ve ayrıcalıklar getiriyoruz. Porto-Beşiktaş maçı bir örnek uygulama idi. Futbol alanında bu sürprizlerimiz devam edecek. Daha da önemlisi Vodafone'un dünya çapında önemli sponsorlukları da var. Formula 1 bu kapsamda gündemimizde bulunuyor. Bu önemli dünya organizasyonunun Türkiye ayağına belirli sayıda Red abonemizi götüreceğiz. Bu seçimi yaparken abonelerimizin ilgi alanlarına göre sürprizler hazırlayacağız" dedi.
"KURUMSAL PAZAR ÖNEMLİ BİR BÜYÜME ALANI OLACAK"
Red Programı hakkında bilgi veren Fatih Uysal, Vodafone olarak kurumsal pazarda da giderek etkinliklerinin arttığını söyledi. Uysal, Tofaş'ın aralarında yer aldığı Türkiye'nin önde gelen şirketlerinin mobil iletişim ihtiyaçlarını yenilikçi çözümlerle karşılayacak anlaşmalar imzaladıklarını ifade ederek, "Kurumsal pazar Vodafone'un hızlı büyüdüğü bir pazar. 500 büyük sanayi kuruluşunun yüzde 38'i ile işbirliğimiz var. Kurumsal müşterilere bütünleşik çözümler sunmaya devam edeceğiz. Kurumsal pazar önemli büyüme alanlarından biri olacak" dedi.
"HEDEF 50 BİN VODAFONE ABONESİNİ RED'Lİ YAPMAK"
Fatih Uysal, Red programına katılımı teşvik etmeyi amaçladıklarını kaydederek, “Bizim yaptığımız tespitlere göre Red Programına dahil olabilecek 50 bin civarında Vodafone abonesi var. Öncelikli hedefimiz bu 50 bin müşterimizi Red dünyasına kazanmak. İkinci hedefimiz de bu 50 binlik sayıyı daha da yükselterek 'Değerli Müşteri' yaklaşımının uygulama alanını iyice genişletmek olacak" ifadesini kullandı.
Vodafone'un tüm aboneleri için geçerli olduğu gibi Red programının amacının da müşteriye verilen değeri en üst düzeyde hissettirmek ve 'değerli müşteri' kavramını pekiştirmek olduğunun altını çizen Fatih Uysal, şöyle devam etti:
"Red Programı yoğun iletişim ihtiyacı olan, ses ve data hizmetinden yoğun bir şekilde yararlanan abonelerimizi içeriyor. Bu abonelerimizin cep telefonuyla konuşma ve mobil internet kullanımı diğer abonelerimizden altı kat daha fazla. Biz Red programın daha da derinleştirmek ve sürekli yeniliklerle daha da zenginleştirmek istiyoruz.”
Fatih Uysal, Vodafone Red Programına son üç ay fatura ortalaması vergiler dahil toplam 150 TL ve üzeri olan, i-Phone veya Blackberry kontratlı paketlerden birini almış bulunan bireysel ve faturalı hat sahiplerini kapsadığını söyledi.