Vestel’in Suriye’de marka bilinirliği yüzde 44’e ulaştı

Güncelleme Tarihi:

Vestel’in Suriye’de marka bilinirliği yüzde 44’e ulaştı
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 16, 2009 15:13

Vestel, Suriye’nin en büyük beyaz eşya ve elektronik fuarı International Damascus Fair’de son teknoloji eseri ürünlerini Suriye pazarına tanıtıyor.

Haberin Devamı

21 Temmuz’a kadar Şam’da devam edecek fuara bu yıl üçüncü kez katılan Vestel, ziyaretçileri “ev ortamı” havasında tasarlanmış özel standında ağırlayarak onlara bir Vestel deneyimi yaşatmayı hedefliyor. Vestel Yurtdışı Satışlar Genel Müdür Yardımcısı Eren Ataman, Ortadoğu pazarında “mutlu teknoloji” sloganıyla faaliyet gösteren Vestel’in Suriye’de marka bilinirliğini iki yılda yüzde 44’e çıkardığını dile getirerek “Hedefimiz kısa sürede ithal markalar arasında ilk 3’e girmek” dedi.

International Damascus Fair’de Vestel’in tüm beyaz eşya ve elektronik ürün gamının sergilendiği interaktif standında, ziyaretçiler ankastre mutfak ürünleriyle pişirilen yemekleri tadabiliyor, LCD TV’lerde film izleyip oyun oynayabiliyor. Vestel’in 12 dakikada çamaşır yıkayabilen yeni ürünü Twinjet çamaşır makinesi de ilk kez Suriye’de görücüye çıkıyor.

Haberin Devamı

“Suriye’ye Türkiye’nin teknolojisini ihraç ediyoruz”

Vestel’in 2007’den bu yana faaliyet gösterdiği Suriye pazarında istikrarlı bir büyüme çizgisi yakaladığını ve marka yüzü Kıvanç Tatlıtuğ ile yürüttüğü başarılı pazarlama faaliyetleriyle dikkat çektiğini belirten Eren Ataman şunları söyledi:

“Suriye’de 4’ü yetkili satış mağazası olmak üzere toplam 400 farklı satış noktamız bulunuyor. Üretim tesislerimizin yakın coğrafyada olması sayesinde Suriyeli tüketicilerin beklentilerine hızla cevap veriyor, Suriye’ye Türkiye’nin teknolojisini ihraç ediyoruz. Vestel’in marka bilinirliğini 2 yıl gibi kısa bir sürede yüzde 44’e ulaştırdık. Başarımızı, satış grafiğimiz de tescil ediyor. Önümüzdeki dönemde bu pazardaki ithal markalar arasında ilk 3’e girmeyi hedefliyoruz.”


 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!