Oluşturulma Tarihi: Ocak 01, 2010 00:00
TÜRKİYE’nin bir dönem en hızlı büyüyen grubuyken 2009’da benimsediği ‘odaklanma stratejisi’ doğrultusunda önce Harvey Nichols’ı Demsa’ya, ardından da Tommy Hilfiger ve Camper’ın Türkiye operasyonlarını şirketlerin kendisine devreden Unitim, 12 milyon
dolar yatırımla İstanbul’a getirdiği Çin füzyon restoranı Hakkasan’ı da Doors Grubu’na verdi. Hakkasan ve Yautcha’yı, Abu Dhabi Investment Authority’ye 30 milyon sterline (60 milyon dolar) satmasının ardından, Türkiye’deki Hakkasan’ın durumu merak konusu olmuştu. Yau, bir yıl süreyle yönetimde kalmış ancak, yönetimden ayrılmasıyla işlerin İstanbul’da belirsizliğe girdiği dedikoduları yayılmıştı. 2009 yılı boyunca gerçekleştirdiği varlık ve marka satışlarıyla bilançosunu güçlendiren, orta vadede kârlı işlere odaklanan grup, önümüzdeki dönemde Türkiye’de Polo Ralph Lauren, Accessorize ve Bebe ile büyümeyi hedefliyor.