OluÅŸturulma Tarihi: Eylül 11, 2003 00:00
Hızlı tüketim malları sektörünün önde gelen isimlerinden Unilever, Türkiye'ye güveniyor. Türkiye'de gıda, dondurma, ev bakım, kiÅŸisel bakım ve profesyonel gıda sektörlerinde lider markalarla 50 yıldır hizmet veren ÅŸirket, bu yıl hedeflerinin üzerinde büyüme planlıyor. Unilever Türkiye Yönetim Kurulu BaÅŸkanı Ä°zzet Karaca, 50 yıldır Türkiye'de bulunduklarını hatırlatarak, ''Bir sürü krizler, darbeler gördük. Uluslararası tecrübesiyle Unilever, bunların hepsinden daha da güçlenerek çıkmıştır. Türkiye'ye çok güveniyoruz'' diye konuÅŸtu. Karaca, 2003'ün Unilever açısından çok iyi geçtiÄŸini belirterek, ‘‘Piyasaya sürdüğümüz çok güzel yeni ürünler varve bizim artık kemikleÅŸmiÅŸ olan ürünlerde de bir satış artışı var’’ dedi.Karaca, bu yıl en az yüzde 10 büyüme hedeflediklerini açıklarken, ‘‘Şu anda yüzde 11-12 civarındayız. Ä°nÅŸallah böyle devam eder’’ diye konuÅŸtu. Karaca, krizin kademeli olarak piyasaya yansıdığını, krizden otomotiv ve beyaz eÅŸya gibi büyük malların öncelikli olarak etkilendiÄŸini söyledi.Â
button