Güncelleme Tarihi:
Unilever, gelişmekte olan pazarlardaki çift haneli güçlü büyümesini ise sürdürdü.
Dünyanın en büyük hızlı tüketim ürünleri şirketlerinden Unilever, 2009 yılının ilk çeyreğinde organik büyümeye odaklandı. Satınalmalar ve kurlardaki dalgalanmalar hariç toplam satışlarında %4,8 oranında büyüme elde eden şirketin bu dönemdeki cirosu 9,5 milyar Euro olarak açıklandı.
Şirketin ilk çeyrek finansal performansını değerlendiren Unilever CEO’su Paul Polman, “Mevcut ekonomik koşullar dikkate alındığında, %4,8’lik büyüme oranı güven vericidir. Bu süreçte tonaj büyümesi sağlamış, güçlü yönlerimizi sağlamlaştırdığımızı söyleyebilirim. İkinci çeyrekte yenilik ve marka desteği yönünde önemli adımlar atacağız” diye konuştu.