Güncelleme Tarihi:
Bu sene Vespa ile Kırmızı Ödül Töreni’nde sahnedeydiniz. Kırmızı Ödülleri sponsoru kimliğinizle sektöre nasıl bir mesaj veriyorsunuz?
Vespa, yaratıcılığın en büyük temsilcilerinden biri olan bir marka. Aynı zamanda global anlamda sosyal sorumluluk hassasiyeti yüksek olan bir marka. Kırmızı ödüllerinde sahnede olan Vespa Red de bu anlayışın bir temsilcisi. Dünyada satılan her Vespa Red’in 150 doları AIDS’le mücadeleye harcanıyor. Yaratıcılığın ve sosyal sorumluluğun birleştiği kimliğimizle 15. Yılını kutlayan Kırmızı ödülleri sponsorluğunda yer almak doğru bir karardı bizim için. Sektörün yaratıcılığa daha fazla destek olması için önemli bir mesaj oldu diye düşünüyorum.
Kuruluşunuzun pazarlama iletişim faaliyetlerinde yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor?
Vespa yaratıcılık üzerine kurulu efsanevi bir marka. Yüzyıla yakın sürede marka imajında yukarılarda olmak ürün & dizayn yaratıcılığının eseridir.
Reklamda yaratıcılıktaki değişim hakkında ne düşünüyorsunuz?
İnternet çağının da getirisiyle, reklamda yaratıcılığı real-time içerikler oldukça olumlu bir şekilde değiştiriyor. Gündemle, insanların hayatlarıyla ilgili noktaları yakalayarak üzerine yaratıcı bir uygulama giydirebilenler etkileyici işler ortaya koyuyor. İnsanlar kendilerini anladığını düşünen, hayat tarzıyla örtüştürebildiği markalarla yürümek istiyor artık.
Kırmızı gibi reklamda yaratıcılığı destekleyen ve ödüllendiren organizasyonların sizce endüstriye katkısı var mı; neden?
Katkısı olduğuna inanıyorum çünkü endüstriyi büyütecek olan şey doğru pazarlama faaliyetlerinin endüstri içerisindeki şirketler ve markalar tarafından yapılıyor olmasıdır. Yaratıcılık da bu faaliyetlerin en büyük enstürmanlarından birisidir. Yaratıcılığı destekleyen değerli kurum ve organizasyonların güçlü bir şekilde çalışıyor olması önemlidir.