Oluşturulma Tarihi: Mayıs 13, 2010 00:00
Uludağ’ın gazsız içecekler kategorisinde son dönemlerde önemli bir büyüme yakaladığına işaret eden Uludağ İçecek Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Ömer Kızıl, Limonata, Narata ve Mandalinata ile sektörde hızlı bir büyüme yakaladıklarını açıkladı.
Kızıl, Türkiye’de yeni trend içeceklerin mevcut içeceklerden çok daha fazla büyüyeceğini öngörerek ana stratejisini yeni içecekler üzerine kurduklarını vurguladı. Son 10 yılda önemli yatırımlara imza attıklarını belirten Kızıl, şu değerlendirmeyi yaptı: “Bu anlamda yaratılan yeni içecek kategorileri ve ambalajlar, son 10 yılda yapılan yatırımlarla beraber 9 kat büyüme kaydettik. Uludağ Mandalinata ve Uludağ Narata ile beraber bugün 5 değişik kategoride 20 çeşit ürün ve 130 ambalaj ile Türkiye’nin en zengin ürün yelpazesine sahip içecek gruplarından biri olduk.”