Güncelleme Tarihi:
Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkanı Murat Ülker ortaklıkla ilgili olarak, "Hedefimiz, Japonya’dan makarna getirip Türkiye pazarında satmak değil. Türkiye’de çok iyi makarna markaları var zaten. Hedefimiz, sağlam bir güçbirliği ile Türkiye’de üretip, hem Japonya’ya hem de Avrupa, Orta Doğu, Kuzey Arfika gibi yeni pazarlara açılmak" dedi.
İki şirketin benzer taraflarından birinin de markalarına verdikleri değer olduğuna işaret eden Nissin Foods Holding CEO’su Koki Ando ise, "Yıldız Holding’in birçok büyük markası var. Pek çok kategoride lider. Sadece Türkiye’de değil, bölgesindeki ülkelerde de çok güçlü bir dağıtım ağı kurmuş. Bu da yeni kurulan şirketin en önemli avantajlarından biri" şeklinde konuştu.
21 bin 900 çalışanı bulunan ve yıllık gelirleri 3.2 milyar ABD Doları’nı aşan Nissin Foods, 11 ülkede 29 fabrikada operasyonlarını sürdürüyor. Özellikle anında hazırlanabilen noodle ve ramen gibi makarna çeşitleri ile Amerika başta olmak üzere tüm dünyada geniş kitlelere ulaşan Nissin’in en önemli markaları arasında Cup Noodles, Bowl Noodles, Chow Mein ve Top Ramen gibi isimler bulunuyor.